اخبار اقتصاد ایران

خرید ایمن و ساده انواع گیفت کارت ها

گیفت کارت نوعی گیفت کارت است که شامل اعتبار مشخصی به صورت غیر نقدی است و اعتبار آن به حساب یا اشخاص دیگر قابل انتقال نیست. اساساً این کارت‌ها می‌توانند دسترسی به محصولات، برنامه‌ها، داده‌ها و کالاهای شرکت‌های مختلف را برای افراد ممکن و آسان‌تر کنند.

مردم می توانند با کارت هدیه بخر از خدمات آنها از شرکت های مختلف از هر نقطه دنیا بهره مند شوید، به همین دلیل این کارت ها می توانند بهترین و مناسب ترین هدیه برای افراد عادی، دانش آموزان، گیمرها، نتورکرها و … باشند.

همزمان با پیشرفت علوم و فناوری های مختلف، تمامی شرکت ها و موسسات معتبر برای جلب رضایت کاربران و مشتریان خود اقدام به تولید و عرضه کارت های هدیه مختلف کرده اند. استفاده از کارت های هدیه می تواند نقش زیادی در صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه افراد داشته باشد اما نحوه خرید این کارت ها بسیار مهم است و باید به نکات و موارد مختلفی که در ادامه به آن ها پرداخته می شود توجه کنید.

مهم ترین نکات خرید گیفت کارت

همانطور که گفته شد تمامی شرکت های معتبر دنیا گیفت کارت هایی با قابلیت های مختلف ارائه می کنند و این کارت ها دارای تنوع و تعداد بالایی هستند که بستر مناسبی را برای افراد سودجو و کلاهبردار ایجاد می کند. هنگام خرید گیفت کارت، خرید ویزا کارت آمریکا، مستر کارت مجازی بخرید و… توجه به نکات و پارامترهای امنیتی مختلفی ضروری است که مهمترین آنها به شرح زیر است:

  • منطقه و منطقه استفاده از کارت به دلیل اینکه هر یک از گیفت کارت ها در منطقه خاصی فعال هستند، مثلا خرید گیفت کارت استیم ترکیه، خرید گیفت کارت Razorgold مالزیایی و یا خرید گیفت کارت فیلیپین Razorgold فقط در موارد ذکر شده قابل اجرا می باشد. کشورها.
  • تاریخچه و شهرت فروشگاه و وب سایت تامین کننده
  • کارمزد کارت هدیه و مالیات و…
  • نوع گیفت کارت خریداری شده و خدمات قابل استفاده
  • موارد استفاده از کارت هدیه
  • قیمت کارت و واحد پول رایج آن
  • مسائل امنیتی و تاریخ انقضای کارت

کارت های هدیه رایج

خوشبختانه امروزه و با پیشرفت های علمی قابل توجه، مرزهای جغرافیایی نمی تواند محدودیت های زیادی را برای افراد ایجاد کند و افراد می توانند با خرید گیفت کارت از هر کجای دنیا به محصولات و برنامه های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. همانطور که گفته شد شرکت های بزرگی مانند اسپاتیفای، آمازون، نتفلیکس، eBay و … کارت های هدیه با کاربردهای متعدد تولید و عرضه می کنند، اما برخی از گیفت کارت ها محبوبیت و تاثیرگذاری بیشتری دارند.

افراد مختلف می توانند گیفت کارت اپل آیتونز را از شرکت اپل، گیفت کارت پلی استیشن از شرکت سونی، از هر کجای دنیا خریداری کنند. گیفت کارت Steam بخرید از شرکت VALVE، خرید گیفت کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت، خرید گیفت کارت UC PUBG Mobile، خرید گیفت کارت Razer Global Gold از شرکت Razer، خرید گیفت کارت گوگل پلی از شرکت گوگل، خرید گیفت کارت Mint از شرکت دیوار پرداخت و… دسترسی به داده ها، محصولات و کالاهای شرکت ها.

البته هر یک از شرکت ها می توانند گیفت کارت های متعدد و متنوعی را از نظر قیمت، منطقه استفاده، تاریخ انقضا، کارایی و … ارائه دهند، به عنوان مثال خرید گیفت کارت ۱ دلاری ایکس باکس، خرید گیفت کارت ۱۰ دلاری ایکس باکس، خرید گیفت کارت Razer Global Gold Global، خرید گیفت کارت اوکراین استیم و … و برای افراد خاصی مناسب هستند.

خرید سریع گیفت کارت

محبوبیت بالای گیفت کارت، ویزا کارت مجازی، مستر کارت مجازی، جم بازی و … باعث شده تا امروزه افراد، سایت ها و فروشگاه های زیادی در این زمینه فعالیت کنند. فروشگاه گیفت کارت یکی از معتبرترین فروشگاه های فعال در این زمینه است که با توجه به سابقه ۱۲ ساله خود دارای شناسه الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال، درگاه بانکی امن، SSL امن و همچنین ارائه انواع مختلف می باشد. خدماتی مانند داشتن پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته. ، تحویل فوری محصول، شارژ آنی برای خرید کاپ بازی، شارژ آنی اکانت و برنامه های بازی و … امکان خرید سریع و مطمئن را برای کاربران فراهم کرده است و افراد می توانند با خیالی آسوده و در کمترین زمان ممکن محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند. کوتاه ترین زمان ممکن با قیمت مناسب تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا