ورزشی

خرید بلیت ورزشگاه از سوی زنان با کدملی پدر

ولی الله مهبودی با اشاره به وضعیت فعلی ورزشگاه آزادی پس از بازدید از این ورزشگاه در چند ماه گذشته گفت: روز هفتم اسفند در ماه ۱۴۰۲ در موعد مقرر جلسه رسیدگی به اتهامات معاونت حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در دادسرای عمومی و انقلاب تهران در سالن اجتماعات ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این جلسه موضوعاتی چون تضییع حقوق عمومی به ویژه بازار سیاه بلیت، عدم مدیریت صحیح و وقار و ازدحام جمعیت، عرضه و مصرف گسترده مواد دخانی در ورزشگاه آزادی در زمان برگزاری مسابقات فوتبال، سلامت و بهداشت عمومی و… مطرح شد. مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: این جلسه با حضور نمایندگان استاندار تهران، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی شهر تهران، فرمانده پلیس پیشگیری فاتب، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، رئیس اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران برگزار شد. شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، شهردار منطقه ۲۲ تهران، مدیرکل استاندارد استان تهران. رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، رئیس پلیس راهور فاتب و در راستای بهبود وضعیت موجود در ورزشگاه آزادی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مراجعین در حوزه های مختلف سلامت، بهداشت، استاندارد، حفظ نظم، مدیریت ترافیک که یکی از الزامات حقوق عمومی، برگزار شد.

مهبودی با اشاره به دستورات قضایی که پس از این جلسه صادر شد، گفت: در راستای افزایش خدمات عمومی، رعایت بهداشت و ایمنی، مقرر شد مرکز بهداشت ۱ شمال غرب، همراه با بازدید منظم و مستمر از ورزشگاه، مسائل و تهدیدات را بررسی کند. به سلامت برای رفع آن مراتب را کتبا به مدیران ورزشگاه اعلام و به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۶ تهران (جرایم پزشکی) گزارش دهید. همچنین مدیر ورزشگاه آزادی موظف به همکاری و تسهیل شرایط تردد مسئولان سلامت به ورزشگاه است.

وی افزود: بنشد، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیر ورزشگاه آزادی؛ بهداشت و سلامت عمومی و شرایط ارائه خدمات پذیرایی مناسب با افزایش پرسنل، موجب گسترش امکانات و خدمات و رضایت بیشتر مراجعین می گردد.

کمبود اتوبوس در ورزشگاه آزادی

مهبودی یادآور شد: با توجه به حضور بانوان برای تماشای مسابقات در ورزشگاه و با توجه به الزامات و پروتکل های اعلام شده از سوی مراجع ذیصلاح و بر اساس گزارش پلیس پیشگیری، احتمال ارتکاب جرم به دلیل کمبود اتوبوس افزایش یافته است. مقرر شد استانداری تهران مکاتبات و پیگیری های لازم را در خصوص تخصیص و افزایش تعداد اتوبوس ها انجام دهد و گزارش به دادستانی تهران ارسال شود. شرکت واحد اتوبوسرانی و شهرداری تهران موظف به همکاری می باشند.

معاون حقوقی عمومی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران تاکید کرد: همچنین مقرر شد به منظور برقراری نظم و امنیت بیشتر و جلوگیری از تردد کالاهای ممنوعه، ابزار محترقه، دخانیات و… بازرسی بدنی شود. و جلوگیری از ورود مواد دخانی به ورزشگاه، برقراری نظم و هدایت سریع و مناسب جمعیت برای ارسال مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود برای جلوگیری از وقوع جرم ظرف یک هفته به دادسرای تهران.

وی با اشاره به سایر دستورات قضایی صادره پس از بازدید از ورزشگاه آزادی، تصریح کرد: مقرر شد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۶ تهران (جرایم پزشکی) در صورت دریافت گزارشی مبنی بر تهدید سلامت، تبلیغات دخانیات را ممنوع کند. در ورزشگاه آزادی فوری رسیدگی کنید همچنین شهرداری منطقه ۲۲ تهران، سلامت ۱ شمال غرب، پلیس پیشگیری و … اقدامات لازم را برای جلوگیری از سد معبر و عرضه مواد غذایی توسط دستفروشان اطراف ورزشگاه انجام و ظرف یک هفته گزارش ارسال خواهد شد. شهرداری منطقه ۲۲ مسئول هماهنگی و گزارش دهی می باشد.

مهبدی با اشاره به اقداماتی که برای تنظیم نحوه کنترل تردد در مبادی ورودی و خروجی ورزشگاه، مدیریت ترافیک شهری و تسهیل تردد انجام شده است، افزود: مقرر شد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ضمن بررسی پیشنهاد احداث پارکینگ طبقاتی، گزارش و راهکارهای پیشنهادی خود را به دادسرای تهران ارسال کنند. همچنین شهرداری منطقه ۲۲ تهران ضمن بازدید از واحدهای ایجاد شده در فضاهای پارکینگ ورزشگاه آزادی و بررسی پروانه ساخت، اقدام قانونی لازم را انجام و نتیجه را گزارش می دهد.

معاون دادستان تهران ادامه داد: با توجه به گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر اینکه از ۲۲ پارکینگ موجود در ورزشگاه تنها هشت پارکینگ در حال استفاده است، تاکید شد مدیر ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور توضیح دادند. دلیل در گزارشی تفصیلی با جزئیات ارسال به دادسرای تهران مقرر شد پلیس راهنمایی و رانندگی فاتب نیز پیشنهاد افزایش علائم جهت، نصب پارکینگ باجه ابتدای بزرگراه، شناسایی مشکلات و راهکارها و پیشنهادات خود را به دادسرای تهران ارسال کند.

به گفته وی، مقرر شد پلیس پیشگیری فاتب ضمن دعوت از یگان ویژه، یگان امداد، پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر یگان های مرتبط، حراست ورزشگاه آزادی، فدراسیون فوتبال؛ تشکیل جلسه هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم با طرح موارد مطرح شده در جلسه از قبیل ساعات کار پارکینگ ها و گزارش نتایج.

مهبودی افزود: تاکید شد استانداری تهران مکاتبات و هماهنگی های لازم را با مسئولان ذیربط در خصوص افزایش تعداد اتوبوس ها برای رفت و آمد و تسهیل شرایط استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، ترویج عدم استفاده از خودروهای شخصی و گزارش دهی انجام داده است. نتایج. do همچنین مقرر شد شهرداری منطقه ۲۲ تهران ضمن بررسی پیشنهاد واگذاری زمین جدید برای استفاده به عنوان پارکینگ؛ گزارش و راهکارهای پیشنهادی خود را به دادسرای تهران ارسال کنید.

وی افزود: تصمیم دیگر این بود که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور هماهنگی های لازم را با سازمان لیگ انجام دهد تا همزمان با فروش بلیت ورزشگاه، پارکینگ نیز ساماندهی شود. شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیرعامل ورزشگاه آزادی نیز نسبت به تعریض و بزرگنمایی درب های ورودی پارکینگ ها و افزایش تعداد درب های ورودی اقدام و نتیجه را گزارش دهند.

خانم ها بلیت ورزشگاه را با کد پدرشان می خرند

بر اساس گزارش دریافتی تعداد بلیت های اختصاص داده شده به بانوان بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ بلیت است که پس از اتمام ظرفیت تعدادی از بانوان با کد ملی پدر یا برادر خود اقدام به خرید بلیت کرده و از گیت الکترونیکی عبور کردند. وی افزود: این موضوع باعث تجمع و بی نظمی می شود، لذا مقرر شد استانداری تهران مکاتبات و هماهنگی های لازم را در خصوص احراز هویت دقیق خریدار و هرگونه اقدام دیگر انجام و نتیجه را گزارش کند.

مهبودی با بیان اینکه مقرر شد اداره کل استاندارد استان تهران ضمن ابلاغ استانداردها، با اعزام تیم های فنی، استانداردهای مجموعه ورزشی آزادی را ارزیابی و ظرف یک هفته نتایج را گزارش کند، اظهار داشت: همچنین شهرداری منطقه ۲۲ تهران با تشکیل جلسه و دعوت از اعضای پدافند غیرعامل و سازمان مشاغل مزاحم و سایر مسئولین ذیربط، تعداد زیاد دستفروشان را بررسی و چاره‌اندیشی کرده و نتیجه را گزارش می‌کنند.

معاون حقوقی عمومی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران گفت: به منظور جلوگیری از نارضایتی عمومی اهالی اطراف ورزشگاه آزادی، شهرداری منطقه ۲۲ تهران جلسه ای با توسعه و شرکت تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی و مدیرعامل ورزشگاه آزادی در مورد مسائل مربوط به ورزشگاه گفتگو کردند. و منطقه و پسماندهای ریزش شده در معابر شهری، زباله های ورزشگاه، جلوگیری از آسیب به المان های شهری، ایستگاه های اتوبوس، پل عابر پیاده، پایه تابلو برق، آلودگی بصری (نرده نرده ها) را بررسی و اقدام لازم را انجام و نتیجه را گزارش دهید.

وی گفت: همچنین مقرر شد شهرداری منطقه ۲۲ تهران با دعوت از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و سایر سازمان های مرتبط، کمیته ایمنی ساختمان های ناایمن تشکیل و نسبت به ارزیابی ایمنی ساختمان ها اقدام و نتایج را گزارش کند. مجموعه ورزشی آزادی و فدراسیون های اطراف آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا