اخبار اقتصاد ایران

خرید خانه ارزان در دبی چه مزایایی دارد؟

یکی از مزیت های خرید خانه ارزان در دبی امکان زندگی در محله های مختلف دبی است; چون همه محله ها واحدهای زیادی در دسترس دارند.

با توجه به افزایش سرمایه گذاری در دبی و تبدیل آن به شهر برتر با استانداردهای جهانی، لزوم توجه به مزایای خرید خانه ارزان در دبی بیش از پیش اهمیت خواهد یافت. در سال های اخیر سرمایه گذاران زیادی از ایران و جهان به خرید ارزان ترین خانه ها در دبی و البته بسیاری از واحدهای تجاری و مسکونی لوکس روی آورده اند. چرا که می دانند در آینده و با افزایش سرمایه گذاری ها در این شهر جذاب با ارزش افزوده خاصی مواجه خواهند شد.

صرف نظر از دیدگاه سرمایه گذاران، در غیر این صورت مزایای خرید خانه ارزان در دبی می توان به امکان اقامتی آرام و بی دغدغه، فراهم شدن شرایط تحصیل در دانشگاه های برتر این شهر، استفاده از مجموعه عظیمی از امکانات جذاب عمومی و تفریحی و امکان دستیابی به فرصت های شغلی متعدد و سودآور در دبی اشاره کرد. .

مزیت های اصلی خرید خانه ارزان در دبی

با خرید خانه های ارزان یا لوکس در دبی مطمئنا فرصت های جذاب بسیاری برای یک زندگی زیبا، تحصیلات عالی و درآمد ویژه خواهید داشت. سیاست های دولت امارات در راستای تبدیل دبی به یکی از مدرن ترین شهرهای جهان، موج عظیمی از سرمایه گذاری ها را از سراسر جهان به این شهر زیبا و هیجان انگیز آورده است. از مهمترین مزیت های خرید خانه ارزان در دبی برای خانواده های ایرانی و اقامت در این شهر می توان به پارامترهای زیر اشاره کرد:

  • طیف گسترده ای از آپارتمان ها و ویلاها با متراژها و قیمت های مختلف وجود دارد

  • امکان خرید ارزان ترین خانه ها در محله های مختلف دبی

  • موارد زیادی برای خرید خانه وجود دارد. از نظر نوساز بودن یا عمر چند ساله

  • اطمینان از مهندسی عالی ساختمان های ساخته شده

  • نصب جاده های ایمن، بدون ترافیک و تمیز متصل به منازل و ادارات تجاری

  • تناسب نسبی کف قیمت مسکن در دبی با دارایی های ایرانیان

  • سیستم حمل و نقل ارزان

  • دسترسی به انواع محیط های سرگرمی

  • هوای آفتابی و موقعیت جغرافیایی عالی

  • امکان اخذ اقامت و پاسپورت امارات و بدون دغدغه به بیش از ۱۵۰ کشور جهان سفر کنید

  • دسترسی به فرصت های شغلی متعدد؛ بدون قانون مالیات بر درآمد

  • قرار گرفتن در یک محیط امن

  • استاندارد قابل توجه زندگی مشترک.

در ادامه برخی از پارامترهای فوق را به اختصار بیان می کنیم تا مشخص شود که مزایای خرید خانه ارزان در دبی تنها به مسائل سرمایه گذاری مربوط نمی شود و می تواند شرایط کلی یک زندگی راحت را برای ساکنین ایجاد کند.

امکان خرید ارزان ترین خانه در دبی; با وجود محله های متنوع

یکی از مزیت های خرید خانه ارزان در دبی امکان زندگی در محله های مختلف دبی است; چون همه محله ها واحدهای زیادی در دسترس دارند. البراری یکی از محیط های آرام و جادار با فضاهای سبز فراوان است که می توانید به طیف وسیعی از ویلاها دسترسی داشته باشید. قیمت ویلاهای این محله نسبتاً بالاست. اما آنها کاملاً لوکس نیستند. با این حال، اگر به دنبال پایین ترین قیمت خانه در دبی هستید، شاید موارد موجود در این محله چندان مناسب شما نباشد. اما در محله میردف دبی ویلاهای مقرون به صرفه ۲ تا ۴ خوابه قابل مشاهده خواهد بود. باید بدانید که میردف نه تنها یک محیط ضعیف محسوب می شود. همچنین دارای بسیاری از امکانات عمومی، محیط های آموزشی و فرهنگی و باغ های زیبا می باشد.

البته اگر قصد خرید آپارتمان های لوکس با معماری خاص را دارید، می توانید محله های فوق العاده و رویایی ساحل جمیرا و نخل جمیرا را انتخاب کنید. اگرچه میانگین قیمت خانه در این محله های مجلل حدود ۲ میلیون درهم است. اما از املاک معتبر و دنیایی از پارک های زیبا گرفته تا دسترسی آسان به دریا، خیابان های دیدنی و شهر رویایی مدینه الجمیرا، همه منتظر شما خواهند بود.

مطابقت کف قیمت مسکن در دبی با دارایی ایرانیان

برای بررسی کف قیمت خانه در دبی باید به سراغ آپارتمان ها و سوئیت های کوچک برویم که میانگین هزینه آنها بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار درهم است. خانه هایی در محدوده قیمتی متوسط ​​این شهر که کمی بزرگتر هستند و امکانات قابل قبولی دارند بین ۶۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون درهم قیمت خواهند داشت. املاک مجلل تر که شرایط یک زندگی رویایی را برای ساکنین فراهم می کند، بین ۱.۵ تا ۱۰ میلیون درهم معامله می شود.

امکان اخذ اقامت و پاسپورت امارات

اخذ اقامت امارات و پاسپورت از دیگر مزیت های خرید خانه در دبی می باشد. حال ممکن است این سوال مطرح شود که هنگام اقامت در دبی به کدام کشورها می توان سفر کرد؟ در پاسخ باید گفت پاسپورت امارات قدرتمندترین پاسپورت جهان است که امکان سفر بدون ویزا به بیش از ۱۵۵ کشور جهان را فراهم می کند.

دسترسی به فرصت های شغلی پرسود

دنیایی از فعالیت های صنعتی، تجاری، گردشگری و غیره در دبی در جریان است. بنابراین دسترسی به فرصت های شغلی متنوع و پردرآمد از دیگر مزایای خرید خانه ارزان در دبی است. جالب ترین نکته این است که دولت امارات هیچ گونه مالیاتی بر درآمد سالانه شما اعمال نخواهد کرد. تفاوت قیمت درهم امارات و ریال ایران در سال های اخیر بسیاری از ایرانیان را به یافتن ارزان ترین خانه ها در دبی و اقامت در این کشور ترغیب کرده است.

امنیت بالای خانه و محیط در دبی

از جمعیت بیش از ۳.۲ میلیون نفری دبی، حدود ۵۲ هزار نفر سرمایه میلیاردی و بیشتر دارند و بدیهی است که مشاغل گسترده ای در این شهر فعالیت می کنند. همچنین نیروهای پلیس آموزش دیده در همه جا حضور دارند به طوری که میزان جرم و جنایت در این شهر امارات بسیار پایین است. در مجموع امنیت بالای محیط و املاک یکی از مهم ترین مزیت های خرید خانه ارزان در دبی محسوب می شود که کمتر به آن توجه می شود.

شرایط جغرافیایی عالی و امکانات عمومی و تفریحی

هوای همیشه آفتابی دبی همیشه حس انرژی مثبت را در ساکنان این شهر ایجاد می کند; همچنین با خرید خانه ارزان در دبی به خیابان های تمیز و مهندسی شده، باغ های زیبا، امکانات عمومی متعدد، سیستم حمل و نقل ارزان، سواحل رایگان و زیبا و ده ها پارامتر رایگان و جذاب دیگر دسترسی خواهید داشت.

از نظر امکانات تفریحی، وجود استخرهای روباز عمومی در هتل ها، سفره خانه های سنتی، پارک های آبی و بازی های مختلف، مونوریل های تفریحی، موزه های تاریخی و فرهنگی، رستوران های ساحلی زیبا، آکواریوم های متصل به خلیج فارس و … همیشه می تواند به ارمغان بیاورد. هیجان برای زندگی در دبی برای صدها نفر از ساکنان. انجام دادن

Dxboffplan; راهی مطمئن برای خرید ملک ارزان در دبی

وب سایت گروه املاک دی Dxboffplan (dxboffplan.com) به عنوان یکی از معتبرترین پورتال ها فروش ملک به ایرانیان مقیم کشورهای خارجی و سرمایه گذاران کشورهای دیگر شناخته شده اند. با مراجعه به وب سایت dxboffplanکاربران گرامی می توانند به صدها ملک در امارات، عمان، ترکیه و گرجستان دسترسی داشته باشند.

با توجه به حضور بسیاری از کارشناسان مجرب و حرفه ای در گروه املاک dxboffplan جهت دریافت مشاوره تخصصی در خصوص مزایای خرید خانه ارزان در دبیمعرفی املاک جذاب در محله های مختلف امارات و هرگونه سوال در رابطه با اقامت و پاسپورت امارات می توانید با مشاورین فنی این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا