اخبار اقتصاد ایران

خرید دستگاه ماینر قانونی – پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

با خرید ماینر قانونی و اخذ مجوزهای لازم از سازمان صنعت، معدن و تجارت می توان به راحتی ارز رمزنگاری شده را استخراج کرد و از دنیای ارزهای دیجیتال در داخل ایران کسب درآمد کرد و به صورت قانونی درآمد کسب کرد.

با معرفی بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال و افزایش محبوبیت آن در سراسر جهان، بسیاری از مردم به سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال روی آوردند. استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در همه کشورهای دنیا قانونی نیست و افرادی که به صورت غیرقانونی این کار را انجام می دهند با مشکلات زیادی مواجه می شوند. بنابراین برای استخراج بیت کوین و شروع فعالیت خود باید به فکر خرید دستگاه ماینر قانونی باشند و با راه اندازی آن بتوانند در بازار ارزهای رمزنگاری شده کسب درآمد کنند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید دستگاه ماینینگ قانونی کسب کنید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آیا استخراج بیت کوین قانونی است؟

یکی از سوالاتی که هنگام خرید ماینر برای افرادی که به تازگی وارد این بازار شده اند این است که آیا استخراج بیت کوین قانونی است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در دنیای دیجیتال امروز قانون خاصی در خصوص استخراج بیت کوین وجود ندارد و در کشور ما نیز به همین صورت است. بنابراین، ماینینگ ارزهای رمزنگاری شده قانونی است و تنها در صورتی که از ماینر شکایت شود. ضمناً در فضای ارزهای دیجیتال هر نوع هک، کلاهبرداری و تخلف از قوانین و مقررات جرم تلقی شده و توسط مراجع قضایی و قانونی پیگیری می شود.

کشف 90 معدنچی غیرمجاز در شاهیندژ

آیا استفاده از ماینر برای استخراج ارزهای دیجیتال قانونی است؟

همانطور که گفته شد در برخی از کشورها خرید و فروش دستگاه های ماینر کاملا قانونی است و در کشورهای دیگر مجوز لازم است. البته در برخی کشورها اگرچه استخراج بیت کوین طرفداران زیادی دارد و ارزشمند است، اما غیرقانونی تلقی می شود و مجازات و جریمه دارد. ایران نیز یکی از کشورهایی است که خرید ماینر و تراکنش ارز دیجیتال باید با مجوز انجام شود و افراد مجوزهای لازم را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کنند. به عبارت دیگر استخراج ارز دیجیتال بدون دریافت این مجوز غیرقانونی است و سازمان برق از برق رسانی به این دستگاه ها خودداری می کند و دستگاه توسط پلیس توقیف می شود. بنابراین برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی بهتر است مردم خرید ماینر و ماینینگ ارزهای دیجیتال را به صورت قانونی پیگیری کنند.

درآمد دلاری با خرید دستگاه های ماینر - تریبون نیوز

هنگام خرید ماینر قانونی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

از سال ۲۰۱۸ با تصویب قانون ارزهای دیجیتال و مجوز استخراج آنها در ایران، افراد می توانند برای مجوز ماینینگ اقدام کنند. اما لازم است قبل از هر اقدامی در هنگام خرید ماینر به نکاتی توجه کنید تا بتوانید بهترین ماینر قانونی را بدست آورید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

واحد پول را انتخاب کنید

اولین و مهمترین چیز انتخاب ارز است و شما باید با توجه به نوع ارزی که می خواهید استخراج کنید، ماینر را انتخاب کنید. زیرا هر کدام از ماینرها الگوریتم های خاصی دارند و برای ارز خاصی استفاده می شوند. البته ارزهایی که الگوریتم یکسانی دارند را می توان با ماینر استخراج کرد.

قیمت دستگاه ماینر

چه زمانی خرید ماینر قانونی تعیین بودجه نیز بسیار مهم است. در واقع باید در مورد هزینه های احتمالی مانند تجهیزات الکتریکی و غیره برنامه ریزی درستی داشته باشید تا بتوانید سود خوبی از استخراج ارزهای دیجیتال داشته باشید.

مصرف برق معدنچی

انتخاب فضای مناسب و توجه به میزان مصرف برق نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کرد. در واقع هنگام انتخاب دستگاه باید میزان برق مصرفی آن را نیز در نظر بگیرید. جالب است بدانید که چین به دلیل برق ارزان خود به قطب استخراج بیت کوین تبدیل شده است.

اینترنت

پایداری اینترنت یکی از عوامل موثر در ماینینگ موفق است. در واقع حجم اینترنت چندان مهم نیست، اما داشتن اینترنت پرسرعت و بدون وقفه بسیار مهم است. علاوه بر موارد ذکر شده در انتخاب ماینر باید به وزن دستگاه، قدرت پردازشی، مصرف انرژی و میزان تولید صدا نیز توجه کرد. لازم به ذکر است که خرید دستگاه ماینینگ دست دوم به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا اکثر این دستگاه ها دارای ایراد بوده و تعمیر شده اند و معمولا بدون گارانتی و خدمات پس از فروش با قیمت ارزان تری در اختیار شما قرار می گیرند که می تواند برای شما مشکل ایجاد کند. . بنابراین سعی کنید برای خرید ماینر پول بیشتری خرج کنید و دستگاهی با کیفیت از برندهای معتبر خریداری کنید.

ماینر بخر قانون خیلی مهمه زیرا بخش قابل توجهی از این دستگاه ها به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد بازار ایران می شود. بنابراین خرید آنها می تواند ضرر و زیان زیادی را برای خریداران به همراه داشته باشد. علاوه بر این، شناسایی این وسایل غیرمجاز توسط نیروی انتظامی نیز منجر به توقیف و جمع آوری این تجهیزات از سوی آنها می شود. بنابراین خرید دستگاه ماینینگ ارز دیجیتال باید از طریق شرکت ها و مجموعه های معتبر انجام شود. یکی از معتبرترین مجموعه هایی که برای خرید ماینر قانونی و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری لازم می توانید به آن مراجعه کنید فروشگاه اینترنتی قطعات کامپیوتر دنیا می باشد. این فروشگاه با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه تامین انواع قطعات کامپیوتر آکبند و استوک از برترین برندهای روز دنیا همیشه در کنار شماست تا بتوانید به راحتی تجهیزات استخراج ارز دیجیتال قانونی را تهیه کنید. بنابراین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دنیای ابزار می توانید خرید قانونی ماینر را با خیال راحت انجام دهید و کسب درآمد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا