اخبار اقتصاد ایران

خرید ملک اقساطی و بدون بهره در قبرس شمالی

سرمایه گذاری اقساطی در ملک از دیرباز به عنوان یکی از مطمئن ترین و سودآورترین روش های سرمایه گذاری در بین مردم شناخته شده است. اما انتخاب موقعیت جغرافیایی مناسب برای این نوع هزینه ها نکته بسیار ظریفی است که صاحبان سرمایه همواره به دنبال آن هستند. در سال های اخیر نام قبرس شمالی به عنوان یکی از مقاصد جذاب و امن برای خرید اقساطی ملک در قبرس بر سر زبان ها افتاده است; اما مزایای این نوع خرید چیست و چرا باید قبرس شمالی به عنوان مقصد سرمایه گذاری انتخاب شود؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ داده شده است.

مزایای خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی

حتما نام بازار داغ ملک در قبرس شمالی و قیمت مناسب املاک در این کشور نسبت به کشورهای اروپایی را شنیده اید. آیا شما هم فکر کرده اید که چه مزیت هایی این جزیره را به مکانی محبوب برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است؟ در ادامه با مزایای خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی آشنا خواهید شد:

به راحتی پرداخت کنید

یکی از بزرگترین مزیت های این روش خرید در این کشور پرداخت آسان آن است. می توانید آن را با پیش پرداخت (معمولاً بین ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت ملک) تملک کنید و سپس آن را با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه پرداخت کنید. این موضوع به افرادی که سرمایه کمی دارند کمک می کند تا بتوانند در سرزمین لوکس مدیترانه برای خود خانه ای داشته باشند بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه هنگفت در یک لحظه باشند!

فروش اقساطی آپارتمان در قبرس شمالی

هیچ سودی نپردازید

در بیشتر موارد، فروشندگان ملک برای خرید اقساطی ملک از شما سودی دریافت نمی کنند. با این مزیت فوق العاده – که در کمتر جایی به دست می آید – می توانید پول بیشتری پس انداز کنید و از بودجه خود در سرمایه گذاری های دیگر استفاده کنید.

با قیمت مناسب خرید کنید

املاک قبرس شمالی در مقایسه با کشورهای اروپایی مقرون به صرفه تر است. با توجه به اینکه امکانات رفاهی، خدماتی، آموزشی و بهداشتی این جزیره وسیع و زیبا در حد کشورهای لوکس اروپایی است، قیمت های تعیین شده برای املاک این کشور به میزان قابل توجهی کمتر از حد انتظار است. به همین دلیل افراد می توانند با خرید ملک اقساطی در قبرس شمالی معامله ای پر سود و خاطره انگیز را تجربه کنند.

سرمایه گذاری در کشوری با پتانسیل رشد اقتصادی بالا

سرزمین مدیترانه ای قبرس شمالی به دلیل موقعیت مکانی، جاذبه های گردشگری منحصر به فرد و زیرساخت های هوشمند و قدرتمند، دارای پتانسیل بالایی برای رشد اقتصادی است. محققان و کارشناسان حوزه تجارت و اقتصاد آمریکا بر این باورند که خرید اقساطی ملک در این جزیره سرسبز این امکان را به شما می دهد تا در بازاری با پتانسیل رشد بالا، سرمایه گذاری امیدوارکننده ای را با سرمایه کم تجربه کنید. با افزایش قیمت املاک و مستغلات در آینده نه چندان دور، سرمایه گذاران می توانند سود قابل توجهی از معاملات املاک خود داشته باشند و مهر تاییدی بر نظریه اقتصاددانان غربی بگذارند.

توسعه املاک در قبرس شمالی

محل اقامت خود و خانواده تان را دریافت کنید

یکی از جذاب ترین و منحصر به فرد ترین مزیت های خرید خانه در قسمت شمالی قبرس، امکان اخذ اقامت این کشور است. این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید حتی با خرید اقساطی ملک، اقامتگاه خود را دریافت کنید. یعنی برای گرفتن اقامت نیازی به پرداخت کل مبلغ نیست و فقط با پیش پرداخت اولیه ملک می توانید برای خود و خانواده خود اقامت بگیرید و سپس اقساط آن را طی چند سال آینده پرداخت کنید. . نکته طلایی ماجرا این است که با دریافت این گزینه جذاب و وسوسه انگیز به تمامی امکانات و خدمات آموزشی، تفریحی، درمانی، رفاهی دسترسی خواهید داشت.

یک سند امن دریافت کنید

ممکن است در مورد مشکلات سند ملکی در این کشور شنیده باشید. واقعیت این است که با کمک و مشاوره تیم های متخصص و قابل اعتمادی مانند قبرس آنلاین می توانید با خیال راحت سرمایه گذاری املاک خود را انجام دهید و نگران سند ملک خود نباشید. خوب است بدانید که حتی در خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی پس از پرداخت مبلغ اولیه و امضای قرارداد، سند ملک به نام شما ثبت می شود و در رهن قبرس کاملا مطمئن، مطمئن و قانونی باقی می ماند. بانک و پس از پرداخت کامل اقساط به شما تحویل داده می شود. بهتر است تمامی پرداخت های خود را به صورت رسمی با مجموعه معتبر آنلاین قبرس انجام دهید و با کمک مشاوره رایگان این تیم مجرب، برای پرداخت های هر مرحله از خرید ملک خود رسید دریافت کنید.

از نوسانات قیمت ملک استفاده کنید

همانطور که می دانید قیمت ملک در این کشور به طور مداوم در حال افزایش است. با خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی می توانید از مزایای این تورم بهره مند شوید. یعنی اگر ملک خود را درست و اصولی انتخاب کرده باشید قیمت ملک شما مدام افزایش می یابد ضمن اینکه اقساط پرداختی شما با همان قیمت ارزان قبلی محاسبه می شود. این سود چشمگیر یک پیشرفت شگفت انگیز در معامله املاک و مستغلات مدیترانه ای است.

خرید آپارتمان و ویلا در قبرس شمالی

خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی چگونه است؟

این روش خرید ملک در چنین جزیره پرطرفدار و وسیعی می تواند راهی هوشمندانه برای صاحب خانه شدن یا سرمایه گذاری موفقی در زندگی مردم – به ویژه ایرانیان باشد. برای خرید اقساطی ملک مورد نظر در منطقه قبرس باید حدود ۳۰-۵۰ درصد از مبلغ کل ملک را پیش پرداخت کرد. سپس مابقی این مبلغ به صورت اقساط ماهانه یا سالانه در دوره های بازپرداخت حدود ۱۲ تا ۶۰ ماهه تعیین می شود. همچنین در مواردی امکان دریافت وام خرید ملک وجود دارد و می توانید با شرکت مجموعه های معتبر و شناخته شده در زمینه خرید ملک در قبرس شمالی از طرح های وام با شرایط خاص مطلع شوید تا بتوانید تصمیم آگاهانه بگیرید به طور کلی سرمایه گذاری از طریق چنین روشی می تواند شرایط مناسبی را برای افرادی که شیفته موفقیت مالی و سبک زندگی اروپایی هستند ایجاد کند و تجربه یک زندگی امن، مرفه و آرام مدیترانه ای را به آنها بدهد.

حرف پایانی

در تمامی سرمایه گذاری های مهم طبیعی است که حضور و مشورت افراد مجرب و متفکر روزنه ای از موفقیت مالی را به روی شما باز خواهد کرد. قبل از هر تصمیم یا اقدامی بهتر است ابتدا تحقیقات کافی و لازم را انجام دهید، از یک گروه متخصص و قابل اعتماد مانند مشاوران تیم قبرس آنلاین کمک بگیرید، به اعتبار و سابقه سازنده ملک انتخابی خود توجه کنید و بسازید. معامله شیرین شما اصابت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا