اخبار بورس

خرید ۷ میلیارد تومانی در خودرو

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبررسی تغییرات سهامداران عمده حقیقی در روز دوشنبه ۱۳ دی ماه چیز عجیبی آورد. نکته عجیب این بود که معمولاً خریدهای بزرگ توسط افراد واقعی در سهام کوچک یا متوسط ​​انجام می شود، اما روز گذشته یک کد واقعی در نماد وجود داشت. خودرو که یکی از غول های بازار محسوب می شود و اکثر سهامداران آن را پیشتاز بازار می دانند، خریدی به ارزش ۷ میلیارد تومان انجام داد تا به لیست تغییرات سهامداران واقعا بزرگ بپیوندد.

این سهامدار عمده واقعی کیست؟

بررسی های سهامداران عمده نماد خودرو نشان می دهد که در بین این سهامداران تنها یک فرد حقیقی وجود دارد که تصویر آن را در ادامه مشاهده می کنید. این شخص حقیقی هم اکنون ۳ میلیارد سهام ایران خودرو و به بیان بهتر دارد مالک ۱.۱ درصد از کل سهام نماد خودرو است.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، این شخص مال دیروز است ۲۵ میلیون سهم نماد خودرو با قیمتی در حدود ۷ میلیارد تومان خرید

تصویر بالا نشان می دهد که او از سال ۹۹ یکی از سهامداران عمده اتوسمبل بوده است. در ۸ دی در ماه ۲۰۱۹، او سهام خود را در این خودرو از ۳.۸ میلیون سهم به ۳.۳ میلیون سهم کاهش داد. او بار دیگر با خریدی که اخیرا انجام داد، سهم خود را از خودرو افزایش داد.
حسابرسی صورتهای مالی سالانه ۲۰۱۹ تأیید می کند که این شخص درگیر است حمیدرضا صمدی است.

همچنین نگاهی به صورت های مالی سال گذشته مهر تایید دیگر این است که این سهامدار عمده واقعی خودرو کسی نیست جز حمیدرضا صمدی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا