فناوری

خط‌ونشان تلگرام برای واتس‌اپ! | سایت ایران تحلیل

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیجیاتو: «کاربران تلگرام از این پس می‌توانند حساب‌های شخصی خود را به حساب تجاری تبدیل کنند، اما کاربران می‌توانند اطلاعاتی مانند آدرس و ساعات کاری را به پروفایل خود اضافه کنند.

همچنین قابلیت ساخت چت بات برای ارائه خدمات به مشتریان در دست ساخت است.

پاول دورف، موسس تلگرام، از طریق کانال شخصی خود اعلام کرد که کاربران این اپلیکیشن از این پس می توانند حساب های شخصی خود را به حساب های تجاری تبدیل کنند. با این حال، کاربران می توانند اطلاعاتی مانند آدرس و ساعات کاری را به نمایه خود اضافه کنند. البته این قابلیت در حال حاضر فقط برای کاربران پریمیوم تلگرام در دسترس است.

به گفته دورف، حساب‌های تجاری تلگرام به ویژگی‌های دیگری نیز دسترسی خواهند داشت، از جمله سازماندهی چت با برچسب‌های رنگی، پیام‌های تبریک خودکار و میانبرهایی برای پاسخ‌های سریع.

افزودن قابلیت هوش مصنوعی به تلگرام

دورف همچنین گفت که ویژگی‌های تجاری بیشتری در این ماه برای کاربران تلگرام ارائه می‌شود، از جمله راهی برای ساخت ربات‌های چت هوش مصنوعی برای ارائه خدمات به مشتریان.

او می‌گوید: «اکانت‌های تجاری تلگرام می‌توانند از چت‌بات‌ها به‌عنوان منشی خود برای پاسخگویی به همه یا برخی از چت‌ها استفاده کنند. با هوش مصنوعی، این چت‌بات‌ها می‌توانند فرآیند اتوماسیون خدمات مشتری را به سطح جدیدی ارتقا دهند.”

تلگرام با ارائه این ویژگی های جدید سعی در رقابت با سرویس پیام رسان واتس اپ دارد که تعداد کاربران فعال ماهانه آن در سال گذشته از مرز ۲۰۰ میلیون کاربر گذشته است. متا در حال حاضر بر روی ارائه ویژگی های تجاری متمرکز برای WhatsApp متمرکز شده است.

تلگرام که بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد طی دو سال گذشته تلاش کرده است تا ویژگی های تجاری سرویس خود را افزایش دهد. این برنامه همچنین در حال برنامه ریزی برای راه اندازی پلت فرم تبلیغاتی خود است که برای صاحبان کانال درآمد ایجاد می کند.

به تازگی آپدیت دیگری برای تلگرام منتشر شده است که تغییرات زیادی را در گروه ها به همراه داشت. دورف همچنین اخیراً ۱۰۰۰۰ اشتراک ممتاز رایگان را به مشترکین کانال خود اهدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا