ارزهای دیجیتال

خلق ارزش بر اساس کشف نیاز واقعی کاربر

به گزارش افق میهن، این رویداد:



در مورد خرابی سقف چه مواردی بررسی شد؟



بورس نوسازی در سومین سال بهره برداری از این مجموعه، گزارش عملکرد بازسازی سال گذشته در صورت خرابی سقف را منتشر کرد. فرهاد در این گزارش به توسعه ابزارهای مختلف موجود در این صرافی اشاره کرد و به مروری بر دستاوردهای مهم سال گذشته پرداخت.



آوای فلاح/ به گزارش افق میهن، رویداد ریزش سقف به میزبانی صرافی بارده برگزار شد. گزارش سالانه این بورس به همین مناسبت منتشر شد.

حجم معاملات سالانه اعلام شد

حجم کل معاملات سالانه این بورس یک میلیارد و ۴۴۳ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۳۸۴ و بیشترین حجم معاملات روزانه ۴۲ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۴۹۹ بوده است.

تعداد کاربران این صرافی هم اکنون بیش از یک میلیون است و ۳۸۳ ارز عرضه می شود. یکی از ویژگی های قابل توجه این صرافی، تراکنش های اهرمی بود که برای اولین بار در صرافی ایرانی امکان پذیر شد. تعداد این گونه تراکنش ها در این گزارش عملکرد ۱۱ میلیون و ۵۷۲ هزار و ۹۷۹ مورد است و بررسی ها نشان می دهد که شعبیه پرطرفدارترین ارز معاملاتی بوده است. بر اساس این گزارش، سود حاصل از معاملات اهرمی به مبلغ ۱۰ میلیون و ۹۰۱ هزار و ۱۱۵ دلار و بیشترین سود حاصل از معاملات اهرمی برای شخص ۴۹ هزار و ۳۱۷ دلار بوده است.

ربات های نوسانی؛ یک عملکرد شناخته شده

یکی دیگر از ویژگی های این تبادل ربات اسیلاتور است. مجموع برنده شدن کاربران از این ربات ها ۹۷۰۷۵۵ دلار و بیشترین برد یک کاربر ۱۳۵۳۴ دلار است.

سبد جایزه نیز یکی از ویژگی های این صرافی دیجیتال است. همانطور که در این گزارش آمده است کاربران تبدیلی ۱۴۰۰۰۵۶۴ بار از سبدهای برنده استفاده کرده و ۲ میلیارد و ۶۴۷ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۸۴ تومان سود کسب کردند.

داستان تبدیل از کجا شروع شد؟

مسعود ملک محمدی، مدیرعامل و موسس صرافی فرفاد درباره توسعه این صرافی در صورت خرابی کپ گفت: فرفاد از زمستان ۱۳۹۷ شروع به کار کرد. در ابتدا فقط سه نفر بودیم و کار را با تراکنش های خودکار شروع کردیم. در تابستان ۲۰۱۹ تصمیم گرفته شد که این بازار را راه اندازی کنیم. این اقدام در زمستان ۲۰۱۹ انجام شد فروردین ۱۴۰۰ کار بازاریابی روی آن انجام شد. تعداد کاربران تبدیل شده فروردین ۱,۴۰۰,۰۰۰ کاربر وجود داشت. تعداد کاربران در فروردین ۱۴۰۱ به ۲۵۰۰۰۰ کاربر رسید، اما اکنون بیش از یک میلیون کاربر دارد.

وی همچنین در این رویداد تاکید کرد که تمرکز کاربر، پشتیبانی همدلانه، توسعه ابزار معاملاتی و آموزش از ارکانی است که تیم تبدیل برای فعالیت در نظر گرفته است و همه این موارد بر اساس فرهنگ شرکت است. در ادامه این رویداد ملک محمدی نیز اظهار داشت که آینده تبدیل را در پروژه های بین المللی در حال راه اندازی می بینم.

سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی فرفاد نیز در این مراسم سخنرانی کرد و توضیح داد که تعریف بازاریابی در تبدیل، ایجاد ارزش بر اساس کشف نیازهای واقعی کاربر است.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا