ترندهای روز

خواستگار سمج به اتهام ربودن و شکنجه دختر جوان تحت تعقب قرار گرفت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

اواخر هفته گذشته دختر جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی در خصوص آدم ربایی و سرقت شکایت کرد.

وقتی این دختر مقابل بازپرس حمیدرضا کیاستی نشست، گفت: خواستگاری داشتم که همسایه ما بود. من به دلایلی به او پاسخ منفی دادم. فکر می کردم ماجرا تمام شده است، اما بعد از گذشت ۶ ماه از پاسخ منفی من، یک شب که از محل کارم در غرب تهران به خانه برمی گشتم، فردی که پراید او صورتش را با نقاب پوشانده بود تا من صورتش را نبینم، به من حمله کرد و با چاقو مرا ربود. مرا به زور سوار ماشینش کرد و آنقدر کتکم زد که از حال رفتم. سپس مرا به خانه ای در جنوب تهران برد. آنجا بود که آدم ربا نقابش را برداشت و فهمیدم چه کسی آن بلا را سر من آورده است. این مرد خواستگار سابق بود.

شاکی درباره دلیل آدم ربایی گفت: او مرا به شدت کتک زد و شکنجه کرد. دلیل این امر این بود که باید با او ازدواج کنم اما با وجود اینکه جانم در خطر بود نپذیرفتم و در نهایت او گوشی مرا دزدید.

دختر جوان درباره نحوه خلاص شدن از دست خواستگار آدم ربا نیز گفت: آن خواستگار مزاحم پس از ۵ ساعت گروگان گیری مجددا به من حمله کرد و به گونه ای مرا با مشت و لگد زد که بیهوش شدم و آن پسر فکر کرد من مرده ام. به همین دلیل مرا در ملحفه پیچید و در حاشیه جاده در جنوب غرب تهران انداخت و سپس فرار کرد. در آنجا خانواده ای که با ماشین از آنجا عبور می کردند توجه آنها را جلب کرد. آنها کسانی بودند که جان من را نجات دادند. برگه را باز کردند و مرا دیدند. هنوز نفس می کشیدم. به همین دلیل بلافاصله مرا به بیمارستان بردند. کمک آنها مرا زنده نگه داشت و اکنون اینجا هستم تا شکایت کنم.

به این ترتیب با شکایت دختر جوان، خواستگار فراری تحت تعقیب قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا