ترندهای روز

خودربایی دختر ۱۴ ساله یا آدم‌ربایی؛ مسئله این است

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

حدود ۴۰ روز پیش خانواده ای با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران شکایت کردند. این خانواده گفتند: به تشییع جنازه یکی از اقوام رفته بودیم و وقتی برگشتیم خبری از دختر ۱۴ ساله مان نبود. وقتی از خانه خارج شدیم او در خانه تنها بود. علاوه بر این، خانه را شکستند و لپ تاپ و گوشی پدر خانواده را نیز به سرقت بردند. به همین دلیل فرض را بر این گذاشتیم که دزد وارد خانه شده و دخترمان را دزدیده است.

به این ترتیب تحقیقات آغاز شد. در حالی که تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت پس از ۴۰ روز تلفن همراه دختر نوجوان فعال و مشخص شد گوشی در جنوب تهران است. ماموران سرانجام به خانه پسر ۳۲ ساله معتاد به شیشه و از بستگان دختر گمشده رسیدند و دختر ۱۴ ساله را در آنجا پیدا کردند. این دختر در تحقیقات اولیه گفت: این مرد مرا دزدیده و به من تجاوز کرده است.

مرد ۳۲ ساله اظهارات مختلفی کرد و گفت: با هم دوست بودیم و تصمیم به ازدواج گرفتیم اما چون به شیشه اعتیاد داشتم می دانستیم که خانواده اش موافق نیستند. نقشه فرار کشید و پیشنهاد داد طوری رفتار کنیم که انگار دزدی اتفاق افتاده است. برای فریب خانواده دختر و تامین مخارج خودمان وسایلی را از خانه آنها برداشت. حتی تصمیم گرفتیم تا چند روز دیگر برای عقد به شهرستان برویم تا خانواده اش جلوی عملیات بمانند.

در حال حاضر دختر نوجوان به خانواده اش تحویل داده شده و مرد جوان همچنان در بازداشت به سر می برد تا تحقیقات در مورد هر دو ادعا ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا