خودروهایی را که تعهد کرده اید تحویل نمی دهید؛ آگهی فروش جدید منتشر می کنید!
در حالی که شکست سایپا در تحویل اتومبیل های Falcon ، کوئیک و سینا صدای مردم را بالا برده است ، این گروه خودرویی محصولات خود را بدون انجام تعهدات قبلی خود ، تبلیغات ماهانه خود را منتشر می کند.
با توجه به بانک اطلاعاتی اطلاعات Diarmirza ، در حالی که وحشیگری سایپا در تحویل اتومبیل هاوک ، کوئیک و سینا صدای مردم را بالا برده است ، این گروه خودرویی محصولات خود را بدون انجام تعهدات قبلی خود ، تبلیغات ماهانه خود را منتشر می کند. این شرکت یک بار در شهریور و اخیراً مهر ماه سه محصول بهترین فروش را فروخته است.
به گفته این مرد جوان ، گزارش های خبری حاکی از آن است که علاوه بر قول تحویل به موقع از هاوکس پیش از ساجک در دو سال گذشته کوئیک و سینوتی که قرار بود در آن باشد تیر وت مرداد مشتریان تحویل ، هیچ خبری. آیا وقت آن رسیده است که معتمدین صنعت از تکرار این تخلفات جلوگیری کنند؟ چه مدت باید سازندگان خودروها در یک مسیر یک راه حرکت کنند و افرادی که محکوم به خرید خودروهای خانگی هستند ، سرمایه خود را درون جیب غول های خودرو ریخته و ماه ها و سالها منتظر بمانند تا ماشین منتخب خود را تحویل دهند.
شرکت اتومبیل سایپا به یک داستان کمدی تبدیل شده است. در این وضعیت اقتصادی ، برخی از افراد پس انداز خود را صرف خرید اتومبیل کرده اند ، اما هیچ خبری از اتومبیل وجود ندارد. اگر همان پولی که به حساب خودروسازان در بازارهای سکه و طلا سرمایه گذاری می شد یا کمی گرانتر از بازار آزاد خریداری می شود ، مطمئناً سودآورتر خواهد بود ، اما پایتخت از سال گذشته در دست خودروسازان بوده است. با گذشت ، هزینه تولید برای خودروسازان در حال افزایش است ، با این حال ، با فروش ویژگی های جدید این خودروسازان ، حجم تعهدات آنها به طور مکرر در حال تغییر است. این پست ها سالهاست که وجود داشته است ، خودروسازان در وزارت بازار Semitic و مؤسسات نظارتی قبل از تهیه مواد اولیه و قطعات خودرو و تولید تعهدات قبلی خود ، که چندین ماه با نرخ تحویل روز به روز ارائه می دهند ، اتومبیل ها را کلید می زنند. اگر وضعیت اقتصادی مطابق با معنای آنها باشد ، نرخ ارز تغییر نخواهد کرد و دولت موافقت می کند که قیمت ها را افزایش دهد ، شاید ماشین های تولیدی به مشتریان تحویل داده شوند. متأسفانه ، این روند بیش از دو سال است که وجود دارد و آژانس های نظارتی ساکت بوده اند.
آنچه مردم می گویند
سردرگمی متقاضیان گروه اتومبیل سایپا ادامه دارد و به نظر می رسد زمان خاصی برای تحویل اتومبیل های مردم توسط شرکت ها و فروشندگان وجود ندارد. در این شرایط ، مردم برای دسترسی به حقوق خود از گروه های خودرو چه کاری باید انجام دهند؟ “یک ماشین سال گذشته کوئیک ثبت نام کردم سایپا قول داد مرداد ماه ماشین که تنها سرمایه بود ، تحویل داده می شود ، در حالی که تاکنون تحویل داده نشده است. “من با پیگیری مکرر پاسخ دادم که باید تا پایان سال صبر کنید.”
همچنین ، مشتریان اتومبیل CVT Falcon حدود دو سال است که اتومبیل خود را دریافت نکرده اند و اکنون SAIPA به جای ارائه مدل ثبت نام ، دعوت به ماشین دیگری صادر کرده است. برخی از مخاطبان فارس از عدم وجود وسایل نقلیه ثبت نام در سیستم فارس انتقاد کرده اند ، “با انتقاد از مشتریان CVI CVT برای جایگزینی ماشین ارزان تر مدل.” ثبت کننده از گروهی از مشتریان CVT انتقاد می کند که SAIPA علی رغم پرداخت اولیه در ماه اکتبر و مهلت تحویل مارس ، حدود دو سال وسیله نقلیه را تحویل داده است ، بلکه اکنون به مشتریان پیشنهاد می کند که ماشین را با GL ارزان تر (GL) جایگزین کنند.
مخاطبان فارس می گویند: در حالی که تعهدات قبلی گروه خودرو هنوز برآورده نشده است ، این شرکت به جای اولویت بندی ثبت نام کنندگان اولیه ، برنامه های فروش فوری و جذاب تری را برای افراد دیگر اجرا کرده است. با از بین بردن فواید مشارکت و جایگزینی سهم تورمی (قطعنامه شورای رقابت) ، مشتریان هر یک حداقل ۲ میلیون تومن ضرر می کنند ، و همچنین برخی از اتومبیل ها در اوایل افراد خارج از سیستم ارائه می شدند ، در حالی که مشتریان اصلی هنوز منتظر هستند و SAIPA اکنون اتومبیل های ارزان تری را به عنوان جایگزینی ارائه می دهد.
Saipa Saipa Falcons قبل از فروش بدون بازگشت
در هفته های اخیر ، مدیر ارتباطات خودرو SAIPA دلایل سایپا را برای تحویل اتومبیل های اتوماتیک هاوک توجیه می کند و می گوید: “وسیله نقلیه اتوماتیک CVT فروخته شد که نه تنها در دسترس بود ، بلکه حتی ثبت نام قطعات آن را نیز نداشت ، بلکه متأسفانه این تعداد فروخته شد.” رضا هوسینی در صورت ارائه به ظرفیت تولید سالانه خانواده شاهین (از جمله مدل های معمولی ، به علاوه و اتوماتیک) در SAIPA اشاره کرد و هیچ مشکلی از قبیل قطع برق ، حدود ۶۰۰۰ واحد وجود ندارد و افزود: “متأسفانه ، طی یک دوره زمانی ، شرکت فقط بیش از ۶۰۰۰ نفر بود.
افکار عمومی از قوه قضاییه و آژانس های نظارتی انتظار دارد که وارد این زمینه و پایان دادن به این تخلفات و زیاده خواهی های خودروسازان شوند ، زیرا بدون انجام تعهدات قبلی هیچ توجیهی برای پیش فروش ماشین جدید و جمع آوری وجوه مردم وجود ندارد.