خودرو

خودروی اکستریم VX تجربه‌ای جدید از ماجراجویی در طبیعت / نگاهی نزدیک به خودروی اکستریم VX +فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: خودروی Extreme VX یک خودروی شاسی بلند قدرتمند با ویژگی های منحصر به فرد برای ماجراجویی های خارج از شهر است. با طراحی منحصر به فرد، سیستم های محرکه قدرتمند و ویژگی های ایمنی پیشرفته، برای کسانی که ماشین های خارجی را دوست دارند، بسیار جذاب است با قابلیت های آفرود قوی، راحتی و لوکس بودن داخل و عملکرد بالای موتور، گزینه ای عالی برای افرادی است که می خواهند. تجربه رانندگی منحصر به فرد

طراحی خارجی

Xtreme VX با طراحی بیرونی مدرن و لوکس خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. جلوپنجره بزرگ، چراغ های LED جلو و عقب، خطوط بدنه تیز و شکسته و رینگ های بزرگ از ویژگی های این خودرو است. باید بگوییم که با خودرویی با طراحی نسبتا محافظه کارانه طرف هستیم و این مدل زبان طراحی سعی دارد خانواده هایی را که به دنبال راحتی و البته کاربری شهری هستند جذب کند.

طراحی داخلی

فضای داخلی Extreme VX بسیار مجلل و جادار است. استفاده از مواد مرغوب مانند چرم و پلاستیک های نرم در سرتاسر کابین به چشم می خورد. صندلی های چرمی با تنظیم و تهویه الکتریکی، نورپردازی داخلی LED، تهویه مطبوع چند کاناله و سانروف پانوراما از جمله امکانات داخلی این خودرو است. نمای داخلی این خودرو سه صفحه نمایش است که کل داشبورد را پوشش می دهد و این اولین خودروی داخلی است که چنین آپشنی دارد. همچنین در بازار ایران این خودرو به صورت هفت نفره با ردیف سوم برقی باز و بسته می شود.

مشخصات فنی

موتور ۲ لیتری توربو Extreme VX با قدرت ۲۶۱ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر، عملکرد رانندگی عالی را ارائه می دهد. این موتور با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جفت می شود که با استفاده از دسته دنده پشت فرمان قابل تعویض است. علاوه بر این، اهرم تعویض دنده مرسدس بنز در سمت راست فرمان قرار دارد. ویژگی تمام چرخ متحرک (AWD) این خودرو نیز باعث بهبود عملکرد خودرو در شرایط مختلف جاده ای و خارج از جاده می شود. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو حدود ۸ تا ۹ ثانیه است که برای یک SUV لوکس در این اندازه بسیار مناسب است.

امکانات و امکانات

Extreme VX از نظر امکانات و تجهیزات خودرویی کامل و پیشرفته به حساب می آید. صفحه نمایش لمسی بزرگ سه نقطه جلوی داشبورد، سیستم صوتی باکیفیت، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم خودران ۲.۵، دستیار صوتی با پشتیبانی از زبان فارسی، بلندگوهای شخصی راننده و کانال های کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک چند کاره از جمله ویژگی های این خودرو می باشد. صندلی های چرمی با تنظیم و تهویه الکتریکی، روشنایی داخلی LED و فضای داخلی جادار و راحت نیز تجربه سفر و رانندگی را برای مسافران بهبود می بخشد.

امنیت

Extreme VX نیز از نظر ایمنی در سطح بالایی قرار دارد. این خودرو مجهز به کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS و EBD، کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، کنترل استارت در سربالایی (HAC) و سیستم های پیشرفته کمک راننده (ADAS) است. این سیستم ها شامل کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری خودکار و تشخیص عابر پیاده است که به افزایش ایمنی راننده و سرنشین کمک می کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا