خودروی برقی کوچک و ارزان در راه بازار ژاپن – افق میهن
یک راه اندازی ژاپنی در حومه هیروشیما سعی می کند بازار کشور را برای اتومبیل های برقی با کوچکترین و ارزان ترین خودرو که می تواند تولید کند ، افزایش دهد.
طبق گفته های Business News ، این ماشین گذرگر مجرد مورد توجه بسیاری در ژاپن قرار گرفته است. KG Motors یک ماشین باتری واحد ایجاد کرده است که بیشتر شبیه یک گلف مدرن از یک ماشین برقی مدرن است ، چه رسد به یک ماشین سنتی. با این حال ، بیش از نیمی از ۵ واحد تحویل شده در ۶ مارس به مشتریان فروخته شد.
این امر باعث می شود این شرکت در راه فروش بیشتر اتومبیل های برقی در ژاپن ، به عنوان Toyota Motor ، بزرگترین تولید کننده اتومبیل در جهان ، که در تمام سال حدود ۵ اتومبیل به فروش رسانده است.
Kasonari Kosonoki ، بنیانگذار و مدیر عامل گفت: “اتومبیل ها در حال حاضر خیلی بزرگ هستند.” وقتی بسیاری از اتومبیل های بزرگ را در خیابان های باریک ژاپن رانندگی می کنم ، همه چیز را برای خودم شروع کردم.
ماشین کوچک ، Kijj Mobilite ، دارای ارتفاع کمتر از ۱.۵ متر ، دامنه ۲ کیلومتر ، زمان بارگذاری پنج ساعت و حداکثر سرعت ۱ کیلومتر در ساعت است. قیمت این خودرو قبل از شروع مالیات و تولید در کارخانه جدید این شرکت در ماه اکتبر ، یک میلیون ین (۲ دلار سنگاپور) خواهد بود. این قیمت تقریباً نیمی از قیمت محبوب ترین ماشین برقی ژاپن ، نیسان ساکورا است.
تاکنون تولید کنندگان اتومبیل های داخلی و خارجی با برنده شدن در مشتریان برای اتومبیل های برقی در ژاپن مشکل داشته اند. برای مدت طولانی ، تویوتا یک رویکرد چند راه را برای صبح دوستانه تر محیط زیست انتخاب کرد ، رویکردی که در اتومبیل های برقی و بنزین ، هیبریدی و هیدروژن دخیل بود. در نتیجه ، اتومبیل های پلاگین ترکیبی از تولید کنندگان ژاپنی هنوز تسلط دارند.
به نظر می رسد بسیاری از ژاپنی ها معتقدند که اتومبیل های برقی محبوب نمی شوند. حداقل ژاپن برای پذیرش روند جهانی به سمت اتومبیل های بزرگتر و جادار کندتر عمل کرد. اتومبیل های کوچکتر همیشه از ویژگی های کشور آسیا بوده اند و اتومبیل های سبک کی آن حتی طرفداران ویژه ای را نیز در خارج از کشور به دست می آورند.
شرکت خودروسازی WI -FI در ماه آوریل اعلام شد که یک ماشین سبک سبک ژاپنی در نیمه دوم سال تولید می شود ، در حالی که موتور هیوندای سرمایه گذاری هیوندای را در ابتدای سال جاری منتشر کرد.
به گفته بلومبرگ ، اتومبیل های برقی با اندازه کوچک نیز در افزایش پذیرش باتری های مصرف کنندگان در خارج از ژاپن نقش داشته اند.
منبع: isna