اخبار اقتصاد ایران

خودروی جدید وارد بازار می‌شود | فونیکس آریزو ۸ رونمای شد

فینیکس آریزو ۸ توسط مدیران خودرو رونمایی شد تا بازار خودرو به زودی شاهد حضور این محصول جدید مدیران خودرو در بازار باشد.

ایران تحلیل به نقل از اختاز نیوز، مدیران خودرو از محصول جدید خود رونمایی کردند. این خودرو عنوان گران قیمت ترین سدان مدیران خودرو را در سبد محصولات این خودروساز به خود اختصاص داده است.

فینیکس آریزو ۸ توسط مدیران خودرو رونمایی شد تا بازار خودرو به زودی شاهد حضور این محصول جدید مدیران خودرو در بازار باشد.

این خودروی جدید از سبد محصولات مدیران خودرو، عنوان گران ترین خودروی سدان مونتاژ شده توسط این خودروساز خصوصی را به خود اختصاص داده است.

طبق برنامه ریزی مدیران خودرو، این خودرو قرار است تنها با موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ در بازار خودرو ایران عرضه شود.

البته همچنان این شبهه وجود دارد که مدیران این خودروساز خصوصی همچنان ترغیب شوند تا این محصول را با موتورهای متنوع در اختیار متقاضیان قرار دهند. پیش از این علاوه بر موتور ۲.۰ لیتری، این سدان لوکس با موتور ۱.۶ لیتری نیز عرضه می شد.

البته پس از عرضه فینیکس آریزو ۸ با موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ، مدیران خودرو قصد دارند این محصول جدید را به موتور هیبریدی مجهز کرده و وارد بازار کنند.

نکته قابل توجهی که در رابطه با آریزو ۸ می توان به آن اشاره کرد، حضور این خودرو توسط شرکت چینی در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۳ است.

چری به نوعی از این محصول به نمایشگاه ژنو رونمایی کرد. حالا این خودرو در مدت زمان کوتاهی به بازار خودروی ایران آمده است. این رویداد می تواند خبر خوبی برای متقاضیان خودرو در ایران باشد که علاقه مند به رانندگی با خودروهای مدرن هستند.

البته مدیران خودرو مشخص نکرده اند که آیا این محصول را تا قبل از تعطیلات نوروزی روانه بازار خواهند کرد یا خیر؟ اما اگر در سال ۱۴۰۲ این اتفاق نیفتد، به احتمال زیاد در بهار سال ۱۴۰۳ شاهد حضور این سدان لوکس مدیران خودرو در خیابان ها و جاده های کشور خواهیم بود.

فراموش نکنیم که چالش اصلی این خودرو برای حضور در بازار خودروی کشور، طی مراحل قیمت گذاری است. باید دید مدیران خودرو می توانند قیمت مورد نظر این محصول را در قالب مجوز از مراجع مربوطه به توافق برسانند و یا اینکه آیا این خودروی سدان همان فینیکس تیگو است. ۸ Pro Premium که برای مدیران خودرو به صرفه نبود به زودی از سبد محصولات این خودروساز خصوصی حذف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا