خودرو

خودروی نیسان ترا با طراحی جذاب و امکانات مدرن / نیسان ترا، خودرویی مناسب برای ماجراجویی‌های خارج از شهر + فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: نیسان ترا یک SUV با طراحی جذاب و عملکرد قدرتمند، مناسب برای ماجراجویی های درون شهری و برون شهری است که با تمرکز بر راحتی و موتورهای مدرن مبتنی بر تجهیزات و سیستم های تعلیق مناسب، سفرهای طولانی را برای مسافران آسان می کند. قادر به عبور از جاده های صعب العبور و صعب العبور هستند. با طراحی جذاب و مجلل خود به علاقه مندان به خودروهای سبک شهری و سواری های آرام و دلپذیر توصیه می شود.

طرح

شاسی بلند Terra با ابعاد مناسب برای مصارف خانوادگی و طراحی عضلانی خارج از جاده وارد بازار شده است. این خودروی دو چرخ متحرک با شاسی مستقل دارای طول ۴۸۸۲ میلی‌متر، عرض ۱۸۵۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۸۷۵ میلی‌متر است که آن را به انتخابی ایده‌آل برای خانواده‌های متوسط ​​و دوستداران طبیعت تبدیل می‌کند.

یکی از نکات برجسته طراحی Terra الهام گرفتن آن از زبان طراحی انحصاری V-Motion نیسان است. در جلو می توانید جلوپنجره V شکل، چراغ های جلو LED با گرافیک جذاب و نوار کرومی که بر هویت این برند تاکید دارد، مشاهده کنید. نمای جانبی این خودرو نیز با خطوط متمایز و گلگیرهای قوی ظاهری قوی و پویا بخشیده است. رینگ های حک شده ۱۸ اینچی نیز بر زیبایی این نمای جانبی افزوده است.

در قسمت پشتی نیز طراحان نیسان چهره ای عضلانی و جذاب با حجمی روان و روان روی درب صندوق ایجاد کرده اند. اسپویلر نصب شده در قسمت بالایی نه تنها آیرودینامیک را بهبود می بخشد، بلکه ظاهری اسپرت و پرانرژی به این خودرو بخشیده است. چراغ های عقب دو تکه در کناره های بدنه استایلی کلاسیک و خاص به عقب ترا بخشیده است. البته نمای پشتی کمی ساده تر از نمای جلو است و ممکن است قدیمی به نظر برسد.

با توجه به مشخصات ارائه شده، ترا با فاصله بین دو محور ۲۸۵۰ میلی متر و قطر دایره گردش ۱۰.۴ متر گزینه مناسبی برای رانندگی در شهر و محیط های شلوغ به نظر می رسد. ارتفاع ۲۲۵ میلی متری آن از سطح زمین نیز زاویه خروجی مطلوبی را برای غلبه بر موانع فراهم می کند و در مواقع ضروری و در مسیرهای خارج از جاده به مسافران کمک می کند.

طراحی داخلی

وقتی وارد فضای داخلی این خودرو می شوید، حس لوکس بودن و اصالت ژاپنی را به شما دست می دهد. طراحی داخلی ترا با ترکیبی از رنگ های چوبی و تریم پیانو، ظاهری شیک و جذاب را ارائه می دهد که کیفیت بالای مواد به کار رفته در آن در نگاه اول نمایان است که در مقایسه با اکثر خودروهای امسال بازار کشور مزیتی محسوب می شود. عمدتا از پلاستیک خشک استفاده می کند.

کنسول میانی نیسان ترا مجهز به صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی برای سیستم سرگرمی است که دکمه های کنترلی نیز دارد. در نسخه های کاملا مجهز این خودرو، صفحه نمایش لمسی به صورت عمودی نمایش داده می شود و مدرن تر به نظر می رسد. کنسول مرکزی بزرگ و عریض Terra دارای دکمه ها و اهرم های کنترلی متعددی است که به راننده امکان دسترسی آسان به عملکردهای مختلف را می دهد. فضای داخلی این SUV ژاپنی در دو رنگ کرم، قهوه ای و مشکی موجود است که هر دو حس لوکس بودن و اصالت را افزایش می دهند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کابین نیسان ترا که قبلا در یکی دیگر از محصولات نیسان به نام رونیز استفاده شده بود، طراحی صندلی های ردیف عقب است که نسبت به صندلی های ردیف جلو بالاتر است. این نوع چیدمان صندلی ها به همراه ابعاد بزرگ بدنه و فاصله صحیح بین دو محور، فضای بسیار جادار و راحتی را برای سرنشینان ردیف عقب فراهم می کند. بنابراین خانواده های پرجمعیت می توانند بدون نگرانی زندگی کنند

کمبود جا، از سفرهای طولانی با این ماشین لذت ببرید. در نتیجه احساس خفگی در فضای کوچک عقب که در کراس اوورها بسیار رایج است کاملا از بین رفته و سرنشینان عقب نیز حس کنترل بسیار خوبی بر محیط را دارند.

این خودرو یک محصول ۵ نفره است و ردیف سوم آن فضای بار محسوب می شود. مشکل دیگر این است که شیرهای تهویه ردیف دوم قابل تنظیم نیستند و مسافران ردیف دوم هیچ گزینه ای برای شخصی سازی سیستم تهویه ندارند. سیستم تهویه جلو از نوع اتوماتیک تک کاناله است.

با توجه به قابلیت های آفرود و طبیعت گردی نیسان ترا، این خودرو را می توان یکی از گزینه های مناسب برای خانواده های ایرانی دانست که ممکن است روزی به مسیرهای آفرود روی بیاورند و به دنبال ترکیبی از آفرود و برون باشند. -سفر جاده ای ترکیب فضای داخلی بزرگ، طراحی نسبتاً مجلل با استعداد ژاپنی و قابلیت آفرود، ترا را به انتخابی جذاب برای سفرهای خانوادگی و تفریحی خارج از شهر تبدیل کرده است.

به طور کلی می توان گفت که از نظر مدرن بودن فضای داخلی، نیسان ترا نمی تواند با کراس اوورهای رنگارنگ موجود در بازار رقابت کند، اما از طرفی حس داخلی آشنای یک خودروی نسبتاً لوکس و کلاسیک را القا می کند. استفاده از تریم تیره/روشن با مواد مختلف طراحی چوب، چرم و قطعات براق پیانو، خودرو بودن را در ایران جذاب کرده است.

پشت فرمان را تجربه کنید

نیسان ترا یک SUV چند منظوره است که ترکیبی از عملکرد، پیشرانه پیشرفته و سیستم تعلیق متعادل را ارائه می دهد. این خودرو با وزن تقریبی ۱۹۵۰ کیلوگرم برای مصارف خانوادگی و خارج از جاده طراحی شده است و نباید انتظار شتاب زیادی از آن داشته باشید. این خودرو در تست آفرود در کویر نیز عملکرد خوبی داشت. البته از نظر عملکرد نمی توان این خودرو را با خودروهایی مانند لندکروزر یا پرادو مقایسه کرد اما به عنوان یک شاسی بلند مستقل می توان حدس زد که به راحتی در جاده هایی حرکت کند که حتی با کراس اوورهای چهارچرخ متحرک نیز قابل تصور نیست. رانندگی روان و بدون دردسر در شیب های تند، پیشرفت پایدار و عدم گیرکردن در جاده تجربه رانندگی ما با این خودرو بود. برای کسانی که به این خودرو فقط برای مصارف آفرود نیاز دارند و به دلیل شرایط خاص آفرود، این خودرو نیز مانند سایر خودروهای آفرود به تجهیزاتی مانند سیستم بست آفرود، لاستیک آفرود و قفسه نیاز دارد. زیر موتور و غیره

این خودرو دارای سه حالت انتقال نیرو است: ۲H یا دیفرانسیل عقب سبک برای رانندگی روزمره، ۴H یا دو دیفرانسیل سبک برای جاده های لغزنده و ۴L یا دو دیفرانسیل سنگین برای جاده های سخت و شیب های خطرناک. این سیستم انتقال قدرت انعطاف پذیر در کنار سیستم تعلیق متعادل، تجربه رانندگی ایمن را برای کاربر فراهم می کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا