خودرو ایرانی کرمانموتور جای دنا، تارا و شاهین را تنگ میکند؟
KMC Eagle در نمایندگی های موتور Kerman با قیمت بالاتر از Denaplas اختیاری ، Tara V3 و Shahin Plus به فروش می رسد. KMC Eagle تازه وارد بازار است ، اما اگر معیارها را به همان قیمت کارخانه بپردازیم ، خرید محصول محلی Kerman Motor بیشتر از امثال دنا و تارا و شاهین هزینه دارد.
طبق پایگاه داده Diarmirza ، KMC Eagle از نظر فنی پایین تر از رقبا مانند هشدار DeNaplas ، Tara V3 و حتی Shahin Plus است. محصول جدید Kerman Motor نسبت به رقبای داخلی از امکانات کمتری برخوردار است و به جای مصرف سوخت کم ، باید قدرت Eagle KMC را در مقایسه با امثال دنا و تارا و شاهین در نظر بگیریم.
KMC Eagle یک نسخه محلی سازی جک J3 است. نام مستعار اولین محصول داخلی Kerman Motor به بازار عرضه شده و تقریباً با همان ظاهر و موتور جک J4 به بازار عرضه شده است. قیمت عقاب KMC اسفند امسال با افزایش ۵ میلیون تومان در کارخانه ، ماشین موتوری کرمان گرانتر از رقبا مانند دناپلاهای آلنتو ، تارا V3 و شاهین پلاس است.
KMC Eagle ضعیف تر از رقبای داخلی است
KMC Eagle در بخش فنی نمی تواند بهتر از رقبای داخلی باشد. در زیر هود Eagle Kimc ، مانند اکثر ماشینهای چینی که در سالهای اخیر به ایران رسیده اند ، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری است که می تواند با ۲ اسب بخار و ۲ نانومتر گشتاور خروجی به چرخ ها برسد.
عقاب KMC ضعیف تر از Tara Automatic V2 است. موتور TU5 Plus TARA V2 حدود ۲ اسب بخار و ۲ نانومتر گشتاور خروجی دارد. DENA Plus Automatic Automatic ، که یک سدان خانواده دیگر است ، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری EF2 در حدود ۲ اسب بخار و ۲ نانومتر گشتاور خروجی را منتشر می کند ، و حتی شاهین به علاوه سایپا کرمان کرمان ندارد.
KMC نسبت به رقبای داخلی مصرف سوخت کمتری دارد
تخم مرغ
L نسبت به همه سدان های میلیارد خانه ، اشتهای کمتری برای مصرف سوخت نشان می دهد. مشخصات فنی KMC Eagle نشان می دهد که انبار ، که به عنوان آخرین محصول داخلی معرفی شده است ، به ۱.۵ لیتر گاز در هر کیلومتر نیاز دارد.
مصرف سوخت KMC Eagle 2 درصد پایین تر از گزینه DENA Plus است.
Tara V2 Type Automatic با موتور TU5 Plus به ۲.۳ لیتر بنزین نیاز دارد که تخمین زده می شود نیم کیلومتر از مصرف سوخت KMC Eagle باشد. DENA Plus Automatic Automatic در رده اتومبیل هایی مانند Tara Automatic Type V3 در رده مصرف سوخت قرار دارد و بیشتر هر اتومبیل دیگر گزینه بنزین را می سوزاند. خوب است بدانید که مصرف سوخت Dena Plus به ۱.۲ لیتر در هر ۲ کیلومتر می رسد. ۵ ٪ بیشتر از KMC Eagle.
KMC Eagle گزینه های کمتری نسبت به رقبای داخلی دارد
KMC Eagle گزینه های کمتری نسبت به سدان میلیارد میلیارد میلیارد دارد. به عنوان مثال ، DENA Plus اختیاری و TARA Automatic V4 و Shahin Plus List ، به عنوان مثال ، چیزی است که به نام دوربین عقب نامیده می شود ، اما KMC Eagle از گزینه محروم است.
یا چراغ مه شکن عقب در تمام سدان های میلیارد و روبروی این عبارت توسط لیست امکانات KMC Eagle مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. در محصول موضعی Kerman Motor ، بر خلاف رقبای داخلی ، هیچ خبری از ورود بدون کلید و شروع دکمه وجود ندارد.
بر خلاف Dena Plus اختیاری و Tara Automatic V2 ، KMC Eagle سنسور باران ندارد و از کیسه هوا جانبی محروم می شود. در لیست امکانات KMC Eagle ، مواردی مانند کنترل کروز ، سنسور عقب ، چراغ های روزانه ، چراغ های اتولیتی ، دکمه های کنترل روی فرمان و صفحه لمسی هشت اینچی یافت می شود ، همه این موارد را می توان در امثال Dena Plus اختیاری و Tara V3 و حتی Shahin Plus یافت.
KMC Eagle گران تر از رقبای داخلی است
قیمت عقاب KMC در کارخانه اسفند امسال توسط Kerman Motor ، با افزایش ۵ میلیون Tomans به ۵ میلیون Tomans. قبلاً قیمت مصوب KMC Eagle 5 میلیون دلار بود و از این نظر محصول بومی سازی موتور کرمان گرانتر از رقبای داخلی است.
KMC Eagle تازه وارد بازار است ، اما اگر معیارها را به همان قیمت کارخانه بپردازیم ، خرید محصول محلی Kerman Motor بیشتر از امثال دنا و تارا و شاهین هزینه دارد.
قیمت Tara Automatic V3 در کارخانه حدود ۲ میلیون دلار است. ایران خدرو تقریباً ۵ میلیون دلار برای Dena Plus اختیاری دریافت می کند و خرید Automatic Shahin Plus حدود ۲ میلیون تومان است.