خودرو

خودرو مارس C300 با امکانات بیشتر و طراحی مدرن / تجربه رانندگی با خودرو مارس C300 و قابلیت‌های پیشرفته + فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: Mars C300 که در ایران با نام Aulus AX7 نیز شناخته می شود، یک کراس اوور کامپکت چینی است که در دو نسخه پایه و پرو به فروش می رسد. با توجه به قیمت و ویژگی های ارائه شده، Mars C300 می تواند گزینه مناسبی برای خانواده های کوچک و جوانان باشد. این موتور به همراه جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه، شتاب صفر تا صد C300 را در حدود ۹ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت تضمین می کند.

ظاهر Mars C300

این خودرو در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و تحویل آن به بازارهای جهانی از سال ۲۰۲۲ آغاز شد، بنابراین می توان گفت طراحی آن به روز نیست. دانگ فنگ Aulus AX7 یا March C300 آرشام خودرو در قسمت جلو ظاهری نسبتاً جذاب دارد و می تواند با جلوپنجره و چراغ های خود جلب توجه کند. خطوط رنگی به کار رفته در سرتاسر خودرو نیز این کراس اوور را اسپورت‌تر نشان می‌دهد و حالت ساده و بی‌روح را از بین می‌برد.

در قسمت کناری، خطوط طراحی به سمت عقب خودرو کشیده شده و تا در صندوق عقب کشیده شده است. طراحی قسمت عقب خودرو ممکن است برای بسیاری از افراد جذاب نباشد و برای آنها جذابیت نداشته باشد. الگوی محکم چراغ ها و طراحی قسمت جایگذاری پلاک خودرو کمی عجیب است و به نوعی با سایر قسمت های خودرو همخوانی ندارد.

مشخصات فنی Mars C300

آرشام موتور قصد دارد C300 را در ماه مارس در دو نسخه Normal و Pro وارد بازار ایران کند. هر دو نسخه از نظر فنی تفاوتی با یکدیگر ندارند و تفاوت فقط در قسمت های راحتی و ایمنی است. هر دو تیپ این کراس اوور مجهز به موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با تزریق مستقیم (GDI) هستند. این نیروهای محرکه را می توان از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه (DCT مرطوب) از Getrak، ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر به چرخ های جلو منتقل کرد.

ویژگی های Mars C300

این کراس اوور در نسخه پایه دارای امکاناتی مانند سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، ۴ حالت رانندگی (Eco، Sport، Comfort و Snow)، ترمز دستی برقی و نگه داشتن خودکار، سیستم کمکی ترمز (BA)، روشنایی داخلی، فرمان برقی با D است. -چرخ. برش، خوشه تمام دیجیتال ۷ اینچی، چند رسانه ای ۱۲ اینچی، حاشیه ۱۸ اینچی، سنسور نور، دی چراغ ها، قفسه سقف، ۴ ایربگ، کروز کنترل تطبیقی، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها (TPMS)، سانروف پانوراما با فناوری UV، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده در ۶ جهت، کنترل تهویه مطبوع خودکار و دوربین دید عقب.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا