خودرو

خودرو JAC S6 رونمایی شد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل، خودرو JAC S6 یک خودروی کوچک شهری است. خودروی JAC S6 خودرویی خوش طراحی با پنجره های بزرگ و خطوط فولادی زیبا را ارائه می دهد. خودرو JAC S6 مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ بنزینی قدرتمند و اقتصادی با ۴ سیلندر است. خودروی JAC S6 دارای گیربکس اتوماتیک و گیربکس دستی نیز می باشد که برای رانندگی راحت و آسان می توانید هر دو را انتخاب کنید. ما به تست ماشین JAC S6 ادامه دادیم.

معرفی JAC S6

پس از خروج خودروسازان بین المللی از بازار روسیه و برهم خوردن نظم بازار خودرو در این کشور، خودروسازان چینی فرصت را غنیمت شمرده و در تلاش برای افزایش سهم خود در بازار خودرو روسیه هستند. شرکت جک نیز در ادامه همین رویه به فکر عرضه کراس اوور جدید خود جک اس ۶ در این بازار است.

جک اس ۶ با برند سوهول وارد بازار روسیه شد. سوهول یک برند مشترک جک و فولکس واگن است و جک S6 با نام سوهول QX شناخته می شود. این برند در سال ۲۰۲۰ فعالیت خود را آغاز کرد و هدف آن ارائه خودروهای مقرون به صرفه به بازارهای صادراتی چین است.

مشخصات JAC S6

جک اس ۶ دارای ابعاد و اندازه های مشابه تویوتا راو۴ است و یک SUV کوچک شهری به حساب می آید. همانند اکثر خودروهای چینی، قلب تپنده این خودرو نیز موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است که از سیستم تزریق مستقیم استفاده می کند. موتور جک S6 حداکثر ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. جک برای تطبیق موتور این خودرو با بازار روسیه کمی قدرت و گشتاور خودرو را کاهش داد.

جک S6 از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو استفاده می کند و سیستم تعلیق عقب آن مستقل است. یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال نیرو را در این کراس اوور بر عهده دارد. رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب و دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانوراما و سانروف بخشی از تجهیزات جک اس ۶ هستند. این خودرو هنوز گواهینامه های لازم برای نمایندگی در بازار روسیه را دریافت نکرده است، بنابراین قیمت نهایی آن مشخص نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا