ترندهای روز

خودکشی قاتل بعد از کشتن ۲ فرزند/ اولیای دم از بیت‌المال دیه خواستند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

ماجرای این قتل های دردناک با تماس تلفنی یکی از همسایه ها در شهر جدید پرند آغاز شد. با پلیس تماس گرفت و گفت: مرد همسایه با فرزندانش زندگی می کرد و چند روزی است که خبری از او نیست. در همین حال بوی تعفن شدیدی از خانه اش می آید.

زمانی که ماموران پلیس به همراه آتش نشانی به محل رفتند و درب منزل مرد میانسال را شکستند با جسد مرد جوان و فرزندانش مواجه شدند. وضعیت اجساد نشان می داد چند روز از مرگشان گذشته است. پلیس در محل حادثه یک قبضه اسلحه شکاری نیز پیدا کرد و مشخص شد پدر خانواده پس از کشتن فرزندان خود دست به خودکشی زده است.

با توجه به اسناد موجود در خانه، هویت مقتولان مشخص شد و پلیس با مادر این کودکان تماس گرفت.

مینا مادر بچه ها با دیدن اجساد هویت آنها را تایید کرد و گفت: من و همسرم یک سال و نیم پیش از هم جدا شدیم. ما نزدیک به ۱۸ سال با هم زندگی کردیم اما همدیگر را درک نکردیم و در نهایت از هم جدا شدیم. ما سه فرزند داشتیم. شوهرم از دادن بچه ها به من امتناع کرد. او حتی دخترمان رومینا را که آن زمان یک و نیم ساله بود از من جدا کرد. به غیر از رومینا سینا پسرم را هم از من جدا کرد. فقط دختر بزرگم روشنک که بیش از ۱۵ سال داشت توانست بزرگ شود و محل زندگی خود را افق میهن کند و خانه من را افق میهن کند.

این زن ادامه داد: به منصور شوهر سابقم گفتم حداقل بگذار بچه ها پیش پدر و مادرت بمانند. شما سر کار می روید و بچه ها در خانه اذیت می شوند، قبول نکرد و بچه ها را با خود به پرند برد. بعد از آن طبق دستور دادگاه بچه ها را دیدم.

این زن گفت: نمی دانم چرا این اتفاق افتاد و بسیار شوکه شده ام.

تحقیقات پلیسی به پایان رسید اما با توجه به اینکه مظنون اصلی پرونده خودکشی کرده و فوت کرده بود، امکان محاکمه وی وجود نداشت. به این ترتیب پدر و مادر دم رومینا و سینا و همچنین پدربزرگ بچه ها درخواست پرداخت جهیزیه را از بیت المال کردند.

در جلسه ای که در شعبه ۱۳ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، مادر این کودکان بار دیگر درخواست خود را مطرح کرد و جزئیاتی را تشریح کرد. او گفت: از انگیزه شوهرم اصلاً اطلاعی ندارم اما در سال هایی که با او زندگی کردم با حالات او آشنا بودم. خیلی بداخلاق بود و خیلی زود عصبانی می شد. او یک وضعیت روانی آشفته داشت.

پدر منصور درباره اینکه آیا پسرش تحت فشار مالی است نیز گفت: منصور تازه ۴۰ ساله شده بود. او کارمند بود و حقوق نسبتاً خوبی می گرفت. او همچنین مقداری پول در بانک داشت که از آن سود می گرفت. مشکل مالی نداشت و اگر مشکلی داشت حلش می کردم. نمی دانم چرا این کار را کرد.

آنها همچنین تایید کردند که منصور سلاح شکاری داشته است.

در پایان جلسه دادگاه، قضات برای تعیین پرداخت مهریه بیت المال وارد شور شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا