ترندهای روز

خوشا به حال این استان‌ها که بارانی می‌شوند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی از رشد ابر، رگبار شدید باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی استان های کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در توضیح بیشتر افزود: امروز پنجشنبه (۲۴) است خرداد) در برخی نقاط واقع در استان های شمال غربی، دامنه های شمالی و جنوبی البرز، دامنه های زاگرس مرکزی، شمال شرق، بخش هایی از مرکز کشور، ارتفاعات استان های کرمان، یزد، هرمزگان و جنوب. سیستان و بلوچستان، گیلان و گلستان، البرز، تهران، مرکزی، ایلام در برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، بارش شدید باران و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گرد و غبار و تگرگ خواهد بود. .

وی ادامه داد: برای روز جمعه (۲۵ خردادهمین شرایط در برخی نقاط شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس، بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات استان‌های شمالی و شرقی هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان وجود خواهد داشت. ، کرمان، شمال و شرق فارس و غرب یزد.

ضیائیان افزود: شنبه و یکشنبه ۲۶ و ۲۷ خرداد همچنین در برخی نقاط شمال غرب استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس، بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات استان‌های کرمان، یزد، شمال و شرق فارس، شرق هرمزگان در بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: دوشنبه ۲۸ خرداد در ارتفاعات اردبیل، آذربایجان شمالی و شرقی، کرمان، گیلان، مازندران، سمنان، البرز، تهران و ارتفاعات زاگرس مرکزی در بعدازظهر رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

ضیائیان افزود: طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و برخی نقاط جنوب کشور وزش باد. قوی خواهد بود و احتمال خیزش گرد و غبار، کاهش دید و کیفیت هوا وجود دارد. بدون انتظار

وی ادامه داد: در سه روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۵ خرداد) نیمه ابری و در برخی ساعات وزش باد، افزایش ابر و رگبار باران بارش باران گاهی وزش باد شدید و احتمال رگبار با حداقل دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و برای شنبه (۲۶) خرداد) نیمه ابری و وزش باد، گاهی رگبار باران، در برخی ساعات وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر ۳۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیائیان در پایان تصریح کرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۷ و ۸ درجه سانتی گراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۶ و ۴۷ درجه سانتی گراد خنک ترین و گرم ترین مراکز استان ها پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا