ورزشی

خیبر نمی‌تواند در لیگ برتر در خرم آباد میزبانی کند/ شاید شروع لیگ به تعویق بیفتد

امیرحسین روشنک، رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر صبح دیروز در گفت وگویی اعلام کرد که ورزشگاه شهید نصیری یزد دارای ۲۸ نقص است و تا زمانی که بازی های لیگ برتر رفع نشود نمی تواند میزبانی مسابقات را داشته باشد و حالا مهدی تاج از نواقص متعدد این ورزشگاه خبر داد. ورزشگاه خرم آباد

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از بازی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: نامه ای به وزیر و همه ارگان ها نوشتم و گفتم تا زمانی که اجزای لازم در این زمینه وجود نداشته باشد، لیگ آینده برگزار نمی شود. . ، برگزار نخواهد شد. شما رسانه ها هم باید به ما کمک کنید تا در لیگ آینده در تمام ورزشگاه ها جایگاه VIP داشته باشیم.

وی ادامه داد: دیروز به خرم آباد رفتم و نشاط مردم را دیدم و لذت بردم. اما واقعیت این است که ما نمی توانیم لیگ برتر را در آن ورزشگاه برگزار کنیم و مثلا باید بلیت الکترونیکی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: ۳۸ مورد از فردا باید توسط ستاد تامین و تجهیز ورزشگاه ها انجام شود. باید به باشگاه ها یادآوری کنیم که نفرات خود را بفرستند که باید طبق استانداردهای AFC آماده شوند.

تاج تصریح کرد: بازی را در آن ورزشگاه هایی که آماده هستند برگزار می کنیم. جایی که آماده نیست نمی توانیم مسابقه ای برگزار کنیم. علاوه بر این ممکن است لیگ به تعویق بیفتد و بحث VAR یکی از این موارد است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز دیدید بی نظمی وارد ورزشگاه شد، نماینده مجلس را راه ندادند. در حالی که در آینده به گفته کنفدراسیون فوتبال آسیا، ناظر بازی، فرمانده زمین است و هر تصمیمی که می گیرد باید اجرا شود. حالا اگر بخواهد VIP را باز نکند، این باشگاه است که تصمیم می گیرد. ما یک چرخه معیوب داریم و باید آن را اصلاح کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا