ورزشی

خیلی خوب بازی کردیم/ داور پنالتی صد درصد ما را نگرفت

جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار مقابل نساجی مازندران و توقف مقابل این تیم گفت: بازی باکیفیتی بود و خیلی خوب بازی کردیم. باران به تیم ما آسیب زد. هر دو در مالکیت توپ بازی می کردیم و موقعیت هایی ایجاد می کردیم. این سومین بازی است که بدشانس هستیم. در یک لحظه بی دقتی گل خوردیم. نیمه اول را به خوبی تمام کردیم. در نیمه دوم موقعیت هایی ایجاد کردیم و به گل رسیدیم. بازی را تحت کنترل داشتیم.

وی ادامه داد: گل هایی که زدیم اتفاقات فوتبالی است. تعویض هایی که انجام دادیم میل هجومی ما را افزایش داد. از نظر تاکتیکی خوب بودیم. تیم من خیلی خوب بازی کرد. گل خیلی بدی دریافت کردیم و همین باعث شد برای گلزنی عجله کنیم. داور ۱۰۰ درصد پنالتی ما را نگرفت. سبک بازی ما نسبت به سال گذشته تغییر کرده و نیاز به زمان داریم. نگاه ما رو به جلو است و قطعا در آینده تیم بهتری خواهیم شد.

نکونام در ادامه بر عملکرد خوب تیمش تاکید کرد و تصریح کرد: با توجه به بازی هایی که انجام می دهیم و کیفیتی که داریم قطعا باید قهرمان شویم. مطمئن باشید که توپ های ما گل می شود و تغییر صورت می گیرد. نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشتیم که نیاز به زمان دارد. همه دیدید که تیم ما خوب بازی کرد. امیدوارم بازیکنان مصدوم ما بیایند تا شرایطمان ایده آل شود. سعی کردیم بازیکنانمان را ریسک نکنیم تا برای دربی دچار مشکل نشویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا