ورزشی

خیلی هم خوبم اما هیچ امیدی ندارم!

یحیی گل محمدی پس از دیدار مقابل مس رفسنجان در نشست خبری از پایان همکاری با این تیم خبر داد. مدیران باشگاه در آینده مدعی شدند که به دنبال تغییر تصمیم سرمربی خود خواهند بود.

اما سرمربی سرخ ها در گفتگوی کوتاه یحیی گل محمدی و رضا درویش مدعی شد که جایی برای ادامه همکاری وجود ندارد و از تصمیم قطعی خود برای پایان این همکاری خبر داد تا مدیران باشگاه در طول این مدت به دنبال سرمربی جدید باشند. یک جلسه فوق العاده .

نکته عجیب این بود که رضا درویش روز گذشته در مواجهه با خبرنگاران حاضر در ساختمان این باشگاه در واکنش به دلایل قطع همکاری یحیی گل محمدی مدعی شد که این مربی در شرایط روحی مناسبی قرار ندارد و به این موضوع اشاره کرد. به عنوان دلیل جدایی او .

درویش در پاسخ به سوال خبرنگاران با این جمله واکنش نشان داد و گفت: یحیی شرایط خوبی برای مربیگری ندارد!

حالا سرمربی پرسپولیس در مصاحبه ای به این موضوع واکنش نشان داد و مدیرعامل این باشگاه در پاسخ گفت: اتفاقا شرایطم خیلی خوب است. وضعیت روحی بسیار خوبی دارم.

یحیی گل محمدی با اشاره به مشکلات پیش روی باشگاه که بارها به آن اشاره کرده بود و تاکنون اقدامی برای رفع آن انجام نشده است، گفت: شرایط ادامه همکاری وجود ندارد و امیدی به رفع مشکلات تحت عنوان وجود ندارد. این شرایط این تنها دلیل است.

سرمربی بازنشسته پرسپولیس که از ابتدای فصل از شرایط تیم و بازیکنانش گلایه داشت و بارها این موضوع را اعلام کرده بود اما در نهایت به آنچه می خواست نرسید تا صبرش در فیفادی تمام شود و وی پایان همکاری خود را اعلام کرد. این در حالی بود که یحیی گل محمدی با وجود مشکلاتی که عنوان کرده بود در نیم فصل با اختلاف دو امتیاز از بالای جدول به کار خود پایان داده بود و حالا به دلیل تعطیلی لیگ از سمت خود استعفا داد. و درک شرایط تیم و هواداران. تا فرصتی برای باشگاه ایجاد شود تا در ادامه فصل تصمیم لازم را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا