ورزشی

دادکان یکی از گزینه‌های نهایی وزارت ورزش/ نام علی دایی مطرح شد

بر اساس آخرین اخبار رسیده به خبرنگار ما، امروز اعضای هیات انتخاب وزیر ورزش و جوانان از محمد دادکان برای تصدی این سمت درخواست کردند. به این ترتیب به نظر می رسد رئیس سابق فدراسیون فوتبال یکی از گزینه های نهایی برای نشستن بر صندلی وزارت ورزش و جوانان باشد.

در حالی که به روزهای پایانی مهلت معرفی اعضای کابینه دولت چهاردهم نزدیک می شویم، بحث انتخاب وزرا و ترکیب کابینه داغ و داغ می شود.

در روزهای گذشته آخرین اخبار و احتمالات در خصوص انتخاب وزیر ورزش و جوانان را اطلاع رسانی کردیم. اما در آخرین به روز رسانی این خبر، یک منبع آگاه به خبرنگار ما اعلام کرد که کمیته انتخاب وزیر ورزش و جوانان رزومه ای از محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال دریافت کرده است. این منبع آگاه گفت دادکان می تواند یکی از گزینه های نهایی باشد.

این منبع آگاه همچنین یک اتفاق جالب دیگر را فاش کرد. این فرد به خبرنگار ما گفت: محمد دادکان به هیات گزینش وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد داد که از علی دایی نیز پست وزارت ورزش و جوانان را بخواهند. به این ترتیب می توان گفت نام دایی چهره مطرح ورزش ایران در سطح جهانی نیز به عنوان یکی از نامزدهای وزارت ورزش و جوانان در دولت چهاردهم مطرح شده است.

انتخاب علی دایی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اگرچه کمی دور از ذهن به نظر می رسد اما می تواند شگفتی بسیار بزرگی برای ورزش ایران باشد. علی دایی تا دو، سه سال پیش عنوان بهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال را در اختیار داشت که رونالدو و لیونل مسی دو اسطوره فوتبال جهان توانستند رکورد شهریار را بشکنند.

دایی در سال های گذشته بارها اعلام کرده بود که از پست های مدیریتی فرار می کند اما باید دید در صورتی که هیات انتخاب وزیر ورزش و جوانان علی دایی را یکی از گزینه ها بداند وضعیت چگونه پیش خواهد رفت.

اهالی ورزش منتظرند رئیس جمهور جدید فردی مناسب برای وزارت ورزش و جوانان در نظر بگیرد. در روزهای گذشته نام افرادی چون سید رضا صالحی امیری، شهاب الدین عزیزی خادم، رسول و امیررضا خادم، مهدی علی نژاد، حجت نظری و چند چهره دیگر مطرح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا