فناوری

دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

زومیت: تلگرام امکان ارسال توکن تتر را برای کاربران خود فراهم کرده است. اما ظاهرا خطر از دست دادن سرمایه برای کاربران ایرانی وجود دارد.

تلگرام که با بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه یکی از محبوب ترین پیام رسان های جهان و به ویژه ایران به شمار می رود، امکان ارسال ارز دیجیتال تتر (USDT) را از طریق بلاک چین TON برای کاربران خود فراهم کرده است.

تلگرام کیف پول رمزنگاری داخلی خود را از طریق ربات Wallet ارائه می کند. اما به گفته یکی از شبکه‌های خبری ایران، سرویس‌های مذکور برای ایرانیان قابل استفاده نیست و خطر از دست دادن سرمایه و بلوکه شدن دارایی‌ها وجود دارد.

ظاهراً تمامی ایرانیان از دسترسی به خدمات ربات کیف پول تلگرام محروم شده اند. این در حالی است که کیف پول ارز دیجیتال تلگرام ابتدا در دسترس همه کاربران قرار گرفت.

به گزارش کانال خبر فوری ارز دیجیتال، پس از تحریم های آمریکا علیه ایران و همچنین به دلیل مشکلات فیشینگ در کیف پول داخلی تلگرام، قانون احراز هویت برای کاربران جدید فعال شد. این کانال تلگرامی اضافه کرد که ایرانیانی که دارایی های ارز دیجیتال در کیف پول تلگرام خود دارند و نمی توانند آن را برداشت کنند باید به ربات پشتیبانی رسمی کیف پول تلگرام به آدرس Wallet_Supportbot مراجعه کرده و درخواست برداشت از موجودی خود را ثبت کنند.

ظاهرا امکان برداشت دارایی از کیف پول تلگرام برای ایرانیان تنها یک بار وجود دارد و در صورت واریز مجدد ارز دیجیتال یا NFT به این کیف پول، امکان برداشت وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا