ترندهای روز

داستان زندگی جوان خلافکار؛ از هم‌نشینی سیاه تا فروشندگی مواد مخدر

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

جوان ۳۱ ساله معروف به “کله زرد” که در عملیات ضربتی ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر کلانتری طبرسی شمالی مشهد هنگام توزیع “بنگ” در پارک شقایق دستگیر شد، در حالی که اظهار داشت معتاد به «ناس» و به دلیل اینکه رنگ زرد موهایش به «سر زرد» معروف است، ماجرای خود را برای مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری تعریف کرد.

این جوان گفت: پدرم نانوایی دارد و من فقط یک بار به جرم درگیری دستگیر شده ام. چند سال پیش مرد جوانی معروف به “سیاه” در خیابان طبرسی شمالی ۳۸ خانه مجردی اجاره کرد و ما به لانه مجردی او می رفتیم. «سیاه» علف می فروخت و از این طریق مخارج زندگی خود را تامین می کرد. گاهی به من مقداری مواد مخدر می داد تا به او بفروشم و اینگونه به هم نزدیک می شدیم. اما من از «بنگ» استفاده نکردم و فقط به «ناس» معتاد بودم. در همین شرایط همسرم نیز از من طلاق گرفت و من که تنها بودم پس از مدتی به «سیاه» بازگشتم. او در ابتدای آرامگاه خواجه ربیع به مشتریان خود «بنگ» می فروخت. «بنگ» را هم حدود یک میلیون تومان خریدم و در پارک شقایق ساقی شدم.

مواد را در همان بسته بندی از «بلک» می خریدم و به همین شکل می فروختم، اما بسیاری از آشنایان من را با یک جوان شیطان صفت دیگر که به «کله زرد» نیز معروف است اشتباه می گرفتند. با وجود این، من به دلیل رنگ مو به “سر زرد” معروف شده ام و همه فکر می کنند من یک جنایتکار هستم! هیچ یک از برادران و خواهرانم اعتیاد ندارند و من هم دو ماه پیش سعی کردم در نانوایی پدرم کار کنم اما چون تنها بودم به دلیل دوستی با دوستان ناباب به سمت فروش مواد کشانده شدم به طوری که پارک شاهگایگ را تبدیل به یک پاتوق خودم را تبدیل کردم و معتادان از اول شب سراغم آمدند و فقط به بچه ها نفروختم! با وجود اینکه شرایط خانوادگی خوبی داشتم و پدر و مادرم با من خوب رفتار می کردند، اما هم نشینی با «سیاه» مرا به سمت ارتکاب جنایت سوق داد. من هنوز پشیمانم و در واقع در باتلاقی افتاده ام که نمی دانم چگونه از آن خلاص شوم. من آرزو می کنم…

با توجه به گستردگی ماجرای فروشندگان مواد مخدر در پارک ها، تلاش نیروهای انتظامی برای دستگیری سایر عوامل مرتبط و توزیع کنندگان مواد افیونی به دستور سرگرد احمد آبکه (رئیس کلانتری طبرسی شمالی مشهد) ادامه دارد.

داستان واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا