ترندهای روز

داستان عجیب زنی که به نیش زنبورها معتاد است

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

یک زن آمریکایی به نام مارگارت راه حل عجیبی برای دردهای مزمن خود مانند آرتروز پیدا کرده است. او به جای استفاده از مسکن از نیش زنبور عسل استفاده می کند و اکنون به نیش زنبور معتاد شده است. مارگارت که اهل کنتاکی آمریکا است در گفت و گو با خبرنگار برنامه «اعتیاد عجیب من» گفت که در سال ۲۰۱۳ برای تسکین درد خود زنبوری را به خانه آورد و اجازه داد تا او را نیش بزند. روز بعد، درد مزمن آرتریت او بهتر شد و می‌توانست راحت‌تر حرکت کند یا کار کند.

او این کار را در روزهای بعد تکرار کرد و در این مدت ۱۰ ساله حداقل ۱۰۰ بار در هفته نیش زنبور را تحمل کرد. او می گوید نیش زنبور دارای خواص ضد التهابی و ضد درد است. پس از هر بار نیش زنبور، دردهای او کاهش می یابد و خلق و خوی او بهبود می یابد.

داستان عجیب زنی که به نیش زنبور معتاد شده است

در طول مصاحبه، مارگارت رو به دوربین تلویزیون کرد و گفت: «من اکنون به نیش زنبور معتاد شده‌ام و به زنبورها اجازه می‌دهم بیشتر قسمت‌های بدنم از جمله زانو، مچ پا، انگشتان، پیشانی و نوک بینی‌ام را نیش بزنند. و من هم از آن لذت می برم.

داستان عجیب زنی که به نیش زنبور معتاد شده است

مارگارت هر زمان که به طبیعت می رود، به دنبال زنبورها می گردد و تعدادی از آنها را می گیرد و به خانه می آورد تا مقداری از زهر زنبور را به بدنش تزریق کند.

همسر مارگارت نگران اعتیاد او به نیش زنبور است و برای درمان او از متخصصان کمک می خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا