فرهنگ و هنر

داستان فصل جدید «زخم کاری» لو رفت + زمان پخش :: ایران تحلیل

بعد از گذشت ۲ فصل از سریال “زخم کاری” به کارگردانی محمدحسین مهدویان، فصل سوم این سریال قرار است به زودی از فیلمو پخش شود.

به گزارش ایران تحلیل، سریال «زخم کاریمی توان آن را یکی از آثار موفق نمایش خانگی دانست که با الهام از رمان بیسات ساخته شده است زخم کاری او که در فصل اول به نویسندگی محمود حسینی زاد و با اقتباس از نمایشنامه های معروف شکسپیر از جمله «مکبث» در فصل اول و «هملت» در فصل دوم اقتباس شده بود، سعی کرد پایه های فیلمنامه سریال را مستحکم و با پشتوانه ادبیات بسازد. .
حالا در آستانه پخش فصل سوم سریالزخم کاریا بررسی اتفاقاتی که برای شخصیت های فصل دوم رخ داده و ادامه سرنوشت برخی از شخصیت ها در فصل جدید می تواند برخی از کنجکاوی ها را حل کند. ملک با بازی جواد عزتی که در فصل دوم تقریباً در سایه بود، سرانجام با مرگ پسر بزرگش میثم در آخرین قسمت ظاهر شد تا در فصل سوم قهرمان شود. و آن هم در شرایطی که مسعود طلوعی با حذف همه ریز و درشت هلدینگ ریزآبادی به هدف اصلی خود که پول نروژی ها بود نزدیک شد و تنها فردی که الان مقابلش ایستاده مالک است.

از سوی دیگر زنان نقش مهمی در پیشبرد داستان دارند.زخم کاریسمیرا با بازی رعنا آزادی ور که یکی از زنان یاغی و فم فتال این سریال است، پس از از دست دادن تمام امکانات مادی و انسانی طلوعی، انگیزه دیگری جز انتقام گرفتن از طلوعی ندارد. سیما با بازی الناز ملک، که در فصل دوم پس از مرگ همسرش رضا شفاعت و مرگ فرزندان خوانده اش چهره ای جدید و متفاوت از خود نشان داد، حالا به بخشی از یک بازی مهم تبدیل شده است که پایانی جز خون و انتقام ندارد.

علاوه بر اینها باید انگیزه های مهم پشت صحنه سریال را هم در نظر بگیریم. مالک اکنون در تلاش است تا با همکاری با نیروهای امنیتی، باند فاسد را در پشت صحنه این جنایات دستگیر کند. با این مقدمه باید منتظر شروع فصل سوم سریال باشیم زخم کاری to be جایی که مالیک پس از مدت ها پنهان شدن به صحنه بازگشته است و همه شخصیت ها در یک رویداد پر از فراز و نشیب اکنون به بخشی از یک شخصیت بزرگ در درام تبدیل شده اند که می تواند بر روی سایر قسمت ها مانند قطعات تأثیر بگذارد. از یک دومینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا