ترندهای روز

داشتم اسلحه‌ام را تمیز می‌کردم که ناگهان گلوله مرگبار شلیک شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

پنجشنبه عصر ۱۰ خرداد خبر کشف جسد مردی مسن در یکی از شرکت های خصوصی در خیابان سهروردی تهران به کارآگاه قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جنایت اعلام شد.

در پی این گزارش تیم جنایی راهی محل شدند و با جسد مرد میانسالی که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، مواجه شدند. بررسی ها نشان داد مقتول مالک و مدیر یک شرکت ساختمانی است و با توجه به سالم بودن درب های ورودی شرکت، احتمال ارتکاب جرم توسط یکی از آشنایان مطرح شد. از سوی دیگر با توجه به اینکه سرقتی از محل صورت نگرفته، فرضیه قتل به دلیل تسویه حساب شخصی قوت گرفت.

در ادامه تحقیقات، تیم جنایی با بازرسی از دوربین های مداربسته این شرکت، تصاویری از عامل قتل به دست آوردند. تصاویر نشان می داد که یکی از دوستان مقتول لحظاتی قبل از جنایت وارد شرکت شده و دقایقی بعد با عجله آنجا را ترک کرده است. با شناسایی هویت مرد میانسالی به نام هومان، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت راهی محل سکونت وی شدند و هومان دستگیر شد.

ماموران در بازرسی از منزل این مرد لباس های او را در داخل ماشین لباسشویی پیدا کردند که آثار باروت روی آن ها مشهود بود.

مرد میانسال به اداره آگاهی منتقل شد اما در تحقیقات اولیه منکر جنایت شد. ۹ روز بعد از این قتل که دوباره هومان مورد بازجویی قرار گرفت، این بار ادعای جدیدی کرد و گفت: با مقتول اختلاف مالی داشتم اما قصد کشتن او را نداشتم. روز حادثه به ملاقاتش رفتم و داشتم تفنگم را تمیز می کردم که ناگهان تیر شلیک شد و به سر مقتول اصابت کرد. ترسیده بودم و به دلیل اختلاف نظرمان هیچکس حرفم را باور نکرد، فرار کردم.

رسیدگی به ادعای مرد میانسال توسط تیم جنایی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا