ترندهای روز

دام زوج سارق برای مسافران خیابانی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

چند سارق که در پوشش مسافر اقدام به زورگیری از مسافران خود کرده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی افزایش وقوع سرقت های خشن توسط مسافران در محدوده شهری، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران آگاهی این شهرستان و کارآگاهان این پلیس در تحقیقات کارشناسی متوجه شدند سارقان زن و مرد جوانی هستند که سوژه های خود را در پوشش مسافر گرفته و گوشی تلفن همراه، کارت بانکی، وجوه نقد و … را از آنها گرفته اند.

وی ادامه داد: با به دست آوردن این اطلاعات و با اقدامات فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی هفته گذشته مخفیگاه سارقان در محدوده شهرستان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و اخذ مجوزهای لازم، به . محل و در یک عملیات پلیسی. هر دو متهم دستگیر و خودروی آنها توقیف شد. متهمان در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت دیگر اعتراف کردند. همچنین سه نفر از شاکیان این افراد را شناسایی و به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند.

طرهانی در پایان به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده اشاره کرد و گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرای شهرستان اعزام شدند. تحقیقات تکمیلی در این زمینه در حال انجام است.

وی به مردم توصیه کرد به عنوان مسافر از خودروهای مشکوک سوار نشوند و در صورت امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکسی یا تاکسی اینترنتی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا