ترندهای روز

دانشجویان حامی فلسطین دانشگاه کلمبیا بار دیگر چادر برپا کردند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دانشجویان آمریکایی با نصب بنرهایی با مضامین «در حالی که شما سود می برید، رفح می سوزد» و «همه چشم ها به رفح است» از مدیریت دانشگاه به دلیل حمایت از شرکت های حامی حملات رژیم صهیونیستی به غزه انتقاد کردند و خواستار قطع رابطه با آنها شدند. تبدیل شد

به گزارش ایسنا، از ماه آوریل که دانشجویان کلمبیا اردوی همبستگی خود را با غزه راه اندازی کردند، اعتراضات حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا و جهان برگزار شد.

بیش از ۲۰۰۰ نفر در پردیس های دانشگاهی ایالات متحده در بحبوحه بحث در مورد حق اعتراض، محدودیت های آزادی بیان و اتهامات یهودی ستیزی دستگیر شده اند.

دانشجویان و اساتید معترض دانشگاه کلمبیا به عنوان مبتکران این تظاهرات، با برگزاری تظاهرات و تجمعات اعتراضی در محوطه دانشگاه، خواهان قطع رابطه مالی و معنوی دانشگاه با حامیان این دانشگاه، اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند. صهیونیست ها دانشجویان دانشگاه کلمبیا معتقدند که با این اعتراضات در سمت راست تاریخ ایستاده اند و به خود و این جنبش های اعتراضی افتخار می کنند.

همچنین تظاهرات و تحصن در پردیس های برخی از دانشگاه های اروپایی و آسیایی از جمله هلند، انگلیس، ایرلند، کانادا، مکزیک، هند، لبنان، فرانسه، استرالیا و سوئیس در چارچوب فراخوان گسترده تر علیه رژیم صهیونیستی برگزار شده است. حملات رژیم به غزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا