اخبار اقتصاد ایران

دانلود سریال اسکار مهران مدیری (قسمت 1 اول تا آخر) کامل و غیر رایگان قانونی با لینک مستقیم

مهران مدیری یکی از محبوب ترین چهره های تلویزیون و سینمای ایران در سال ۱۴۰۲ با سریال «اسکار» پس از ساخت سریال های پرمخاطبی چون «دورهمی» و «هیولا» به شبکه تلویزیون خانگی بازگشت. این سریال که در ژانر رئالیتی شو و گیم شو از ۱۸ ساخته شده است دی ماه امسال در رسانه های اینترنتی مرکز دانلود و فیلمو پخش می شود. همچنین می توانید سریال اسکار مهران مدیری را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید و تمامی قسمت ها را با ترافیک رایگان و نیم بها تماشا کنید.

************************

دانلود رایگان فیلم اسکار در تلگرام: https://t.me/timecity_irani/9

************************

در سریال اسکار مهران مدیری به عنوان مدیر هنری و مجری اصلی حضور دارد. او در هر قسمت از این سریال چهار مهمان از بین بازیگران و افراد مشهور را دعوت می کند تا در چالش های مختلف شرکت کنند. این چالش ها می توانند از کارهای ساده و سرگرم کننده گرفته تا کارهای سخت و چالش برانگیز باشند.

مهمانان سریال اسکار در هر قسمت سعی می کنند چالش ها را به خلاقانه ترین شکل ممکن حل کنند. در پایان هر قسمت نحوه انجام چالش ها توسط مجری و دستیارش و بینندگان بررسی و امتیازدهی می شود. برنده جایزه بزرگ آن فصل با جمع کردن امتیازات هر چالش مشخص می شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را کسب کند مسئولیت اجتماعی را بر عهده خواهد گرفت.

از نظر ساختار، سریال اسکار شباهت زیادی به ریلیتی شو بریتانیایی «Taskmaster» دارد. در این رئالیتی شو، چهار مهمان در هر قسمت در چالش های مختلف شرکت می کنند و برنده با امتیاز گیری مشخص می شود.

سریال اسکار با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است. اگرچه این سریال هنوز در ابتدای پخش خود است اما توانسته در صدر پربیننده ترین سریال های نمایش خانگی قرار گیرد.

خلاصه سریال اسکار

نمایش بازی یا مسابقه اسکار یک برنامه چالش محور است که مهمانان آن همگی بازیگران و افراد مشهور هستند. در این برنامه هر فرد سعی می کند چالش خود را به خلاقانه ترین شکل ممکن انجام دهد و رقابت بر سر تندیس اسکار باشد. هر مهمان بر اساس نحوه اجرای چالش خود از مجری اصلی برنامه امتیاز دریافت می کند و بر اساس امتیازات دریافتی، برنده تندیس اسکار مشخص می شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را کسب کند مسئولیت اجتماعی را بر عهده خواهد گرفت…

عوامل و دست اندرکاران سریال اسکار

در این نمایش بازی، مهران مدیری به عنوان مدیر هنری و مجری اصلی برنامه نیما شعبان نژاد آنها به عنوان دستیار مجری اصلی حضور خواهند داشت. تهیه کنندگان این فیلم محمد شریفی و کژال نوری هستند. اسکار دومین محصول ویستا مدیا پس از سریال ارتش است که به صورت انحصاری از فیلمو پخش می شود.

مدیر اجرایی: محمدرضا درخشان، مدیر پروژه: حسین هادیان فر، دستیار کارگردان و برنامه ریز: پوپک مظفری، طراح صحنه: پیمان قانع، سرپرست نویسندگان: احمدرضا کاظمی، طراح آیتم و نور: مسعود مسجدی آرانی، طراح نور استودیو: مسعود رجبیان. مجری صدا: مسعود دادگری، طراح لباس: گلاره دربندی، طراح گریم: محمود دهقانی.

نقاط قوت سریال اسکار

سریال اسکار دارای چندین نقطه قوت است که باعث شده مخاطبان با استقبال خوبی مواجه شوند. این نقاط قوت عبارتند از:

حضور مهران مدیری به عنوان مجری و مدیر هنری

مهران مدیری یکی از محبوب ترین چهره های تلویزیون و سینمای ایران است. حضور او در سریال اسکار یکی از عوامل اصلی جذب مخاطب این سریال است. مدیری با بازی جذاب و طنز خود توانسته فضای مفرح و شادی را در این سریال ایجاد کند.

مهران مدیری پس از دو سال دوری از عرصه، بار دیگر با ساخت یک واقعیت نمایشی دیگر به نام «اسکار» بازگشته است. دیگر ساخته های او تبدیل به یک کمدی جذاب خواهد شد و با توجه به اینکه در حال حاضر خلاء زیادی در بازار یک کمدی از یک فرد شناخته شده وجود دارد، پیش بینی ها این است که این برنامه به یکی از پربیننده ترین برنامه ها تبدیل شود. تبدیل سریال اسکار را می توانید هر دوشنبه از وب سایت نمایش خانگی فیلمو تماشا کنید و از تماشای آن در کنار خانواده لذت ببرید.

چالش های متنوع و خلاقانه

چالش های سری اسکار متنوع و خلاقانه است. این چالش ها باعث می شود مخاطب در حین تماشای این سریال لحظات مفرح و شادی را تجربه کند.

حضور مهمانان جذاب

مهمانان سریال اسکار از بین بازیگران و افراد مشهور انتخاب می شوند. حضور این افراد جذابیت این سریال را دو چندان کرده است.

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری (متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، خواننده و مجری ایرانی است. مجله نیوزویک در مقاله ای او را بیستمین مرد قدرتمند ایران در سال ۲۰۰۹ نامید. مدیری تاکنون ۱۰ بار برنده جایزه حافظ شده و رکورددار بیشترین جایزه در بین برندگان جایزه حافظ است. در پنجره ای جدید باز می شود

مدیر در ۱۸ فروردین وی در سال ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد. او از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در گروه های تئاتر مدرسه و مدرسه فعال بود. پس از پایان دبیرستان در رشته کارگردانی تئاتر دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه تهران پذیرفته شد.

مدیری در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و شش سال گوینده بود. در سال ۱۳۷۲ به همراه داریوش کاردان اولین برنامه کمدی نوروزی خود را ساخت. تا سال ۱۳۷۲ ، او با نمایش های زیادی مانند Khokhi ، Telegraph ، Arsenal ، Pansion ، Simorgh ، Hamlet ، Kise Buks و غیره روی صحنه آمد.

مدیری در سال ۱۳۷۴ با سریال «پرواز ۵۷» به تلویزیون آمد و با بازی در نقش «سعید» محبوب شد. پس از آن در سریال های طنز دیگری چون «جنگ ۷۷»، «ساعت خوش»، «پاورچین»، «نقطه چین»، «مرد هزارچهره»، «شب های برره»، «باغ مظفر»، « مردی با دو هزار چهره، «ویلای من»، «روی لبه»، «هیولا» و «دیوار به دیوار» به ایفای نقش پرداختند.

مدیری همچنین در فیلم های بسیاری از جمله «جنگجوی پیروز»، «توکیو بدون توقف»، «هنرمند»، «اکسیدان»، «ساعت شلوغی»، «شکلات داغ»، «آذرشهدخت، پرویز و دیگران»، «بزنگاه» «رحمان ۱۴۰۰»، «سگ های زرد»، «خوب، بد، جلف ۱ و ۲» و «ما همه با هم هستیم».

علاوه بر بازیگری ، مودری نیز در کارگردانی ، تولید و آواز فعال است. کارگردانی سریال های «پرواز ۵۷»، «جنگ ۷۷»، «ساعت خوش»، «پاورچین»، «نقطه چین»، «مرد هزار چهره»، «شب های برره»، «باغ مظفر» مرد دو هزار چهره، «ویلایی». من، «روی لبه»، «هیولا» و «دیوار به دیوار» این کار را بر عهده داشته اند.مدری تهیه کننده سریال های «جنگ ۷۷»، «ساعت خوش»، «پاورچین»، «نقطه چین» است. ، «مرد هزار چهره»، «شب های بره»، «باغ مظفر»، «مرد دو هزار چهره»، «ویلای من»، «در حاشیه، «هیولا» و “دیوار به دیوار”. مدیری همچنین خواننده چندین قطعه موسیقی مانند «تیتراژ سریال مرد هزار چهره»، «تیتراژ سریال مرد دو هزار چهره» و «تیتراژ سریال مرد دو هزار چهره» است. سریال هیولا».

مهران مدیری یکی از محبوب ترین هنرمندان ایرانی است که آثار او در بین مردم ایران بسیار محبوب است. او با سبک طنز خود توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا