ورزشی

داوران عراقی را از کجا آورده بودند؟/ VAR نیاید فوتبال زیباتر می‌شود

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی با استقلال تهران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: بازی جذابی را شاهد بودیم و در نیمه اول گردش توپ بسیار خوبی داشتیم. توانستیم بازی را خیلی خوب مدیریت کنیم و به دروازه حریف برسیم اما متاسفانه در این نیمه به گل نرسیدیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم حریف با شدت بیشتری بازی کرد، انتظار بیشتری از بازیکنان داشتم تا پاس های بیشتری بزنند. این اتفاق کمتر رخ داد اما با این حال توانستیم دروازه استقلال را باز کنیم. در طول بازی یادم نمی آید موقعیت خاصی به حریف داده باشم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه شرایط داوری علیه تیم ما بود. بازیکنان استقلال در چند صحنه غیرضروری خود را به زمین زدند. برخی تصمیمات عجیب بود. در صحنه ای که پنالتی گرفته شد، اصلا اشتباهی رخ نداد. معلوم نیست قضات عراقی را برای بررسی آن صحنه به کجا آورده اند.

یحیی گل محمدی ادامه داد: در دقیقه ۶۰ بازیکن استقلال به دلیل اشتباهی که روی بازیکن ما انجام داد باید از زمین اخراج می شد. از آقای فنادی فر انتظار بیشتری داشتم. فکر می کنم روز خوبی برای داوران نبود. اگر قرار است کمک داور ویدیویی اینگونه بیاید، بهتر است نیاید. حداقل بازی زیباتر می شود. اینها تصمیمات جدیدی بود.

یحیی درباره صحبت های نکونام مبنی بر اینکه دوبار VAR باید به سود استقلال پنالتی می داد، گفت: نظر دیگران را نمی گویم. صحبت هایی که ما داشتیم نظرات کارشناسان و صحنه های واضحی بود که دیده شد. تمام اتفاق بازی امروز این بود که دو امتیاز از ما گرفتند و یک امتیاز به حریف دادند.

سرمربی سرخپوشان درباره تصمیمات گرفته شده مقابل پرسپولیس تاکید کرد: دلیلش این است که احترام بگذاریم و رعایت کنیم. بعد با خود فکر می کنند که وقتی صدایمان شنیده نمی شود باید سرمان را ببرند. به نظر می رسد باید در فوتبال ایران سر و صدا کنیم. دوستان کمیته انضباطی با توجه به رفاقتی که دارند و نمی دانم موضوع چیست که در رای گیری دوگانگی وجود دارد. ما این را خیلی احساس می کنیم. چون مدیرعامل با رئیس فدراسیون دوستی دیرینه و نزدیکی دارد، نباید حق تیم ما ضایع شود. انتظار دارم باشگاه حق پرسپولیس را بگیرد و در جایی که لازم است به دور از ادب، تهاجمی تر از گذشته دفاع کند.

یحیی در پاسخ به اینکه چرا قرمزها نتایج خوب گذشته را نمی گیرند، تاکید کرد: دلایل برای من روشن است. اینجا جای صحبت در مورد این مسائل نیست. در حال حاضر صحبت های زیادی انجام شده است. ما در بازی ها فشرده سازی زیادی داشتیم. سرماخوردگی شایع تر شد. من موافقم که باید بهتر باشیم و انتظارم بیشتر از این است.

وی درباره ادامه بازی های لیگ برتر گفت: چهار بازی تا نیم فصل داریم. بر شدت بازی ها افزودند و دو سه روز به هم نزدیکتر شدند. خیلی فشرده برای ما برنامه ریزی کرده اند. باید سعی کنیم انرژی را تقسیم کنیم و ریکاوری های مناسب داشته باشیم.

گل محمدی درباره دلایل تعویض ترابی و رفیعی به دلیل سبک بازی استقلال گفت: سیستم بازی را تغییر دادیم و تعداد مهاجمان را افزایش دادیم. فکر می کنم تعویض های خوبی انجام شد و توانستیم یک گل به ثمر برسانیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: صحنه بسیار واضحی بود. نمی دانم در ذهن داور چه بود، شاید می خواست بازی را ۱۱ بر ۱۱ تمام کند، نمی دانم چرا داور عراقی چنین تصمیماتی گرفت.

گل محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا هنوز انرژی و توان فصل قبل را دارد، گفت: وقتی سرمربی پرسپولیس هستید یک لحظه فکر نمی کنید می خواهید سرعتتان را کم کنید و احساس خستگی کنید. زمان کارم را افزایش دادم و امسال نسبت به سال گذشته بیشتر وقت می گذرانیم. مشکلات امسال بسیار بیشتر از سال گذشته است. ما وارد دلایل نمی شویم. ما وظیفه داریم تا آخرین لحظه و آخرین نفس تلاش کنیم.

یحیی درباره عقب نشینی سرخ ها پس از گل استقلال ادامه داد: طبیعی است. به هر حال اگر گل می زدیم بیشتر فشار می آوردیم. در نوع بازی ما و آنها پرس کردند، هیچ اتفاقی برای ما نیفتاد. خیلی خوب کنترل کردیم. این فقط تصمیم داور بود که علیه ما بود.

وی درباره آرامش خود با وجود تصمیمات داور گفت: همیشه دوست داریم به تصمیمات احترام بگذاریم. نیمکت با نیمکت فرق دارد. ما می خواهیم روی مسائل فنی تمرکز کنیم. گفتن که باید سر و صدای بیشتری داشته باشه.

وی در پایان بار دیگر تاکید کرد: من خودم از نظر فنی از نتایجی که گرفتیم راضی نیستم. به نظر من این چهار بازی بسیار حساس هستند. ما باید تمام انرژی خود را برای پیروزی در این بازی ها جمع کنیم. سپس بهبودی داریم تا بهتر شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا