فناوری

دبیرکل حزب جمهوری خواه فلوریدا پس از علنی شدن «اتهام تجاوز جنسی» برکنار شد

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

بی‌بی‌سی: اعضای حزب جمهوری‌خواه فلوریدا به اخراج دبیر کل حزب رای دادند، زیرا پلیس ایالتی تحقیقات خود را در مورد اتهامات تجاوز جنسی علیه کریستین زیگلر آغاز کرده است.

آنطور که رسانه های آمریکایی گزارش دادند، نتایج این رای گیری مخفی و انحصاری که امروز برگزار شد، به طور قاطع علیه آقای زیگلر بود.

او متهم به تجاوز به زنی شده است که هم او و هم همسرش قبلا با او رابطه جنسی داشته اند.

آقای زیگلر هنوز رسماً به جرمی متهم نشده است و شخصاً این اتهام را رد کرده است. با این حال، مقاومت او در برابر تقاضاهای فزاینده برای استعفای خود منجر به رای گیری در عصر دوشنبه و برکناری وی از سمت دبیرکلی حزب شد.

فلوریدا سومین ایالت پرجمعیت ایالات متحده است و به همین دلیل نقش محوری و تعیین کننده ای در سرزمین کسب و کارهای ملی ایالات متحده دارد.

این ایالت در چندین معامله اخیر ریاست جمهوری به نامزدهای جمهوری خواه مانند دونالد ترامپ رای داده است، بنابراین جمهوری خواهان تمرکز ویژه ای بر تعاملات سیاسی آن دارند.

دونالد ترامپ، رهبر کمپین تجاری طرفدار جمهوری خواهان در این ایالت زندگی می کند، در حالی که Rn دی سانتیس، فرماندار فلوریدا، یکی دیگر از نامزدهای پیشرو برای کسب نامزدی حزب جمهوری خواه برای ریاست جمهوری در نوامبر آینده است. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا