فرهنگ و هنر

دبیر جشنواره فیلم مقاومت منصوب شد :: افق میهن

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در حکمی جلال غفاری قدیر را به عنوان دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت منصوب کرد.

به گزارش افق میهن، از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، سردار علی مقواساز رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی حکمی جلال غفاری قادر را به عنوان دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت منصوب کرد.

غفاری قدیر برای دومین دوره متوالی به عنوان دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت معرفی و منصوب شد.

در بخشی از حکم رئیس بنیاد فرهنگی فتح خطاب به غفاری قدیر آمده است: با عنایت به شایستگی، تعهد و توانمندی جنابعالی در انسجام بخشیدن به پیکره هنرمندان بسیجی و همچنین با عنایت به دستاوردهای دوران گذشته در تبیین تئوری مقاومت در عرصه سینما، جنابعالی به عنوان دبیر هجدهمین دوره این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری منصوب می شوم مقاومت و بهره گیری از ظرفیت بالای هنرمندان سینمای متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی موید و منصور.

غفاری قدیر متولد ۱۳۵۹ دارای دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است. از سوابق ایشان می توان به مدیریت شبکه افق سیما، مشاور معاون سیما، مدیریت ستاد اربعین سیما و ریاست دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه امام حسین (ع) اشاره کرد.

غفاری قادر هم اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه، مدرس رسانه در دانشگاه های کشور، عضویت در شورای صنفی تهیه کنندگان سینما، عضویت در شورای فیلمنامه انجمن سینمای دفاع مقدس و عضویت در انجمن سینمای دفاع مقدس است. شورای عالی استان های رسانه ملی. از دیگر سوابق هنری و رسانه ای او می توان به داوری جشنواره های مردمی فیلم عمار، جشنواره فیلم ققنوس، سینما انقلاب و جشنواره ملی مطبوعات اشاره کرد.

هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت قرار است اسفندماه سال جاری به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا