ترندهای روز

دختر بسیار محبوبی که در کنار «موشک» معرفی شد

او به گاردین گفت: “من بچه آنها جو آئه را در آغوش گرفتم و با خانم رائه صحبت کردم. او پدر خوبی است و خانواده زیبایی دارد.” کیم پسر بزرگی است، او بسکتبال را دوست دارد و به ایجاد اعتماد و تفاهم علاقه مند است. تبادل ورزشی و فرهنگی».

آیا نام او واقعاً کیم جو آئه است؟

در حالی که دختر کیم جونگ اون با نام جو آئه شناخته می شود، سال گذشته Business Insider نقل قولی از یک جاسوس بازنشسته کره جنوبی منتشر کرد که گفته بود رادمن در مصاحبه با گاردین نام کودک را اشتباه نوشته است.

به گفته افسر اطلاعاتی سابق، نام او احتمالا یون جو است و این ارتباط نادرست بین کیم و رادمن بود که باعث شد رسانه ها از این نام سوء استفاده کنند. با این حال، رادیو آسیای آزاد سال گذشته گزارش داد که سایر شهروندان کره شمالی به نام جو آئه مجبور شده اند نام خود را تغییر دهند. موضوعی که نشان می دهد نام اصلی او درست بوده است.

دختری که در کنار «موسکت» معرفی شد.

کیم جوآئه اولین حضور عمومی خود را در نوامبر ۲۰۲۲ در جریان آزمایش یک موشک بالستیک قاره پیما در مکانی نامعلوم در کره شمالی انجام داد. شلوار مشکی و ژاکت سفید پفی با کفش های قرمز پوشیده بود و در کنار پدرش راه می رفت. ایالتی که رابطه نزدیک آنها را نشان می داد. جو آئه توسط رسانه های دولتی کره شمالی به عنوان “بسیار محبوب” یا “فرزند عزیز” کیم جونگ اون توصیف شده است.

مفسران کره شمالی توضیح داده‌اند که حضورهای جو آئه، از جمله در آزمایش‌های موشک بالستیک کره شمالی، با دقت طراحی شده‌اند تا پیامی از قدرت و اقتدار را نشان دهند.

الجزیره سال گذشته به نقل از فئودور تریتتسکی، محقق برجسته کره شمالی، گفت: “وارث آینده به عنوان نماد قدرت معرفی شده است، زیرا اولین بار در کنار موشک ها ظاهر شد و موشک ها احتمالا بزرگترین نماد قدرت نظامی کره شمالی هستند.” تریتسکی ادامه داد: “ایده این است که نشان دهیم چقدر پایدار هستیم.”

زندگی آمد

اطلاعات زیادی در مورد زندگی Jo Ae در دسترس نیست. به گفته سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی، او در خانه درس می خواند و از اسب سواری، شنا و اسکی لذت می برد. اگرچه پدرش رسماً او را به عنوان وارث معرفی نکرده است، اما حضور استراتژیک او در رویدادهای مختلف نشان می دهد که او برای رهبری آینده آماده می شود.

چئونگ سونگ چانگ، تحلیلگر مؤسسه سجونگ در کره جنوبی، به آسوشیتدپرس گفت که جو آئه ممکن است خواهر و برادر کوچکتری نیز داشته باشد که جنسیت و سن آنها به طور عمومی فاش نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا