ترندهای روز

دختر جوان در شیراز به دلیل اختلاف مالی مرتکب قتل شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: سوم خردادماه امسال یک فقره قتل از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در بلوار دکتر شریعتی به پلیس آگاهی اعلام شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و بنا به اظهارات شاهدان عینی متوجه شدند که زنی با مردی ۳۵ ساله درگیر شده و با سلاح سرد وی را به شدت مجروح کرده و این مرد بر اثر شدت جراحات وارده کشته شده است. از جراحات و خونریزی شدیدش.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه قاتل پس از قتل با دوستان خود تماس می گیرد و آنها زمینه را برای فرار وی فراهم می کنند، ادامه داد: کارآگاهان اداره جنایی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی قاتل را شناسایی و شروع به عملیات کردند. عملیات دستگیری او انجام دادند

حبیبی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی به سرعت به مخفیگاه وی در یکی از محله های شیراز اعزام و موفق به دستگیری قاتل ۳۶ ساله (زن) شدند.

این افسر پلیس با بیان اینکه سه تن از دوستان زن قاتل که نقش موثری در فرار وی داشتند نیز در این رابطه دستگیر شدند، تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه اختلافات مالی را علت و انگیزه قتل عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: پلیس با اخلالگران نظم و امنیت برابر قانون بدون تسامح برخورد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا