ترندهای روز

دختر جوان زیر کتک‌های ۳ زورگیر خشن به کم رفت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دستور رسیدگی به این پرونده زمانی صادر شد که دختر جوانی برای شکایت به دادسرای ویژه سرقت مراجعه و پرونده وی به شعبه پنجم بازپرسی این دادسرا ارجاع شد. وقتی دختر جوان به بازپرس مصطفی تقی زاده رفت و در توضیح شکایتش گفت: یک روز عصر که از سرکار به خانه می رفتم، در خیابان فرعی که نزدیک محل کارم است توقف کردم تاکسی نیامد. از این رو برای گرفتن تاکسی به سمت خیابان اصلی که خیلی دور نیست راه افتادم. در میانه راه سه مرد افغان به من حمله کردند و شروع به کتک زدنم کردند. آنقدر مرا کتک زدند که بیهوش شدم. بعد گوشی ۵۰ میلیونی و کیف دستی ام را گرفتند. نمی دانم چند وقت بعد رهگذران مرا پیدا کردند و به اورژانس اطلاع دادند تا به بیمارستان منتقل شوم.

این شاکی ادامه داد: چند روزی در بیمارستان در کما بودم و چون مدارکم در کیفم بود هیچکس به خانواده ام اطلاع نداده بود. به همین دلیل آنها که نمی دانستند چه بلایی سرم آمده است، برای اطلاع از سرنوشت من را مفقود اعلام کرده بودند. بعد از به هوش آمدن با خانواده ام تماس گرفتم و آنها به سراغم آمدند.

دختر جوان بازپرس با طرح این شکایت دستور داد دوربین های محل حمله و اطراف محل کار شاکی مورد بررسی قرار گیرد. به این ترتیب اولین سرنخ های پرونده به دست آمد، ماموران با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته به سرنخ یکی از افغان ها رسیدند و مشخص شد که وی در حوالی محل حمله مشغول کار بوده است. لذا با دستور قضایی پلیس آگاهی وی را دستگیر کرد.

متهم دستگیر شده که ابتدا منکر حمله به شاکی و سرقت از وی شده بود، با دیدن فیلم و عکس ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: آن شب دو نفر از دوستانم که یکی از آنها خانواده ام هستند به سراغ من آمدند و مهمان من بودند. سه نفر برای تهیه غذا بیرون رفتیم و چون مست بودیم نمی دانستیم چه کنیم. وقتی دختری را تنها دیدیم به او حمله کردیم تا اموالش را بدزدیم، پس از حمله او مقاومت کرد. او را کتک زدیم تا کیف و موبایلش را بدزدیم. وقتی به محل نگهبانی برگشتم دوباره به محل حادثه آمدم و بازدید کردم و دیدم خبری نیست. با خودم گفتم حتما خوب شده و رفته. فکر نمی کردم در کما باشد.

در پی این اعترافات متهم ردیف اول دستگیر شده و دو همدستش نیز شناسایی و دستگیر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا