ترندهای روز

دختر عاشق با بازیگر قلابی به افغانستان فرار کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

پرونده این مرد افغانستانی که از زمستان سال گذشته تحت تعقیب بوده اکنون در شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی در حال رسیدگی است و بازپرس جنایی در تلاش است مقدمات بازگشت دختر ایرانی را به او فراهم کند. خانواده با صدور دستورات قضایی.

زمستان سال گذشته خانواده یک دختر ۱۸ ساله در جنوب کشور از ناپدید شدن فرزندشان خبر دادند. این خانواده در تحقیقات گفتند: دخترمان به ما گفت برای خیاطی به خانه دوستش می رود اما وقتی به خانه برنگشت به خانه دوستش رفتیم و آنجا بود که متوجه شدیم او در همه. پس از آن همه جا به دنبال او گشتیم و او را نیافتیم.

در پی این شکایت خانواده پس از چند روز متوجه شدند که دختر ۱۸ ساله طلاهای او، مادرش و سایر اعضای خانواده را گرفته و متواری شده است.

ماموران پلیس آگاهی به تحقیقات خود ادامه دادند تا اینکه چند روز پیش این دختر را در تهران ردیابی کردند. سرانجام ماموران به خانه ای رسیدند که دختر جوان به آنجا می رفت.

پسر صاحب خانه به ماموران گفت: پسری افغان را می شناسم که با دختر جنوبی آشنا شده است. تا جایی که من می دانم آن پسر به دختر جنوبی گفته بود که یک بازیگر و خواننده افغانستانی است و بعد از آشنایی با آن دختر او را به تهران کشانده بود. این در حالی بود که او در تهران کارگر ساختمانی بود.

مالک ادامه داد: دختر و پسر چند ماهی اینجا بودند و سپس به درخواست پسر به افغانستان رفتند تا در آنجا ازدواج کنند.

با این نتایج بازپرس جنایی دستور ادامه تحقیقات برای شناسایی محل سکونت این زوج و بازگرداندن دختر به ایران را صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا