بانک و بیمه

درآمدزایی ارزی با ضربه های انگشتی!| فیشینگ در کمین عاشقان همستر؛ مراقب باشید

بازار؛ گروه بانک و بیمه: پس از شواهدی در ماه‌های اخیر مبنی بر اینکه فعالان بلاک چین از طریق بازی «نات کوین» درآمدزایی کرده و پس از استخراج و فروش قابل معامله شدند، اکنون میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با مراجعه به تلگرام از این فرصت استفاده کرده‌اند. کمبت» یعنی درهم شکستن رقابت برای برنده شدن سکه و به دست آوردن ارزهای مجازی بدون زحمت و بدون سرمایه گذاری در این کمپین مجازی.

اکنون با بسته شدن اولین صفحه فعالیت NatCoin در تلگرام، پس از اینکه این بازار مجازی به نقطه اقتصادی رسیده و بدون سرمایه گذاری سود بین مخاطبین تقسیم می کند، رمزارز جدید Hamster Combat نیز در چارچوب فناوری جدید توسعه یافته است. تراکنش های ارز دیجیتال در حال حاضر زمینه را برای جذب فعالیت ده ها میلیون کاربر به چنین بازار مجازی در جهان فراهم می کند. به طوری که این روزها پیر و جوان، شاغل و بیکار روی صفحه گوشی خود ضربه می زنند تا با جمع آوری سکه های فراوان در چنین بازار مجازی امتیاز کسب کنند و در نهایت از طریق فروش درآمد کسب کنند. بازاری که طراحان آن در ابتدا سعی در جذب صدها میلیون بیننده و مشتری دارند تا با آینده نگری چشم انداز خوبی در چنین بازاری به دست آورند.

به نظر می رسد شبکه تن به عنوان یک رقیب جدید در مقابل شبکه های بلاک چین قدیمی و قابل اعتمادتر، در تلاش است تا از ظرفیت کاربران شبکه اجتماعی خود یعنی تلگرام برای رشد و یادگیری هر چه بیشتر استفاده کند.

هدف تلگرام از راه اندازی همستر کامبت چیست؟

بازی Hamster Combat که بر روی پلتفرم تلگرام با مکانیزم کسب درآمد برتر اجرا می‌شود، اکنون به موفقیت بزرگی دست یافته و به بیش از صد میلیون کاربر رسیده است، همانطور که کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال شناخته شده نیستند. در آینده در چنین بازاری چه اتفاقی خواهد افتاد، اما با توجه به برنامه ریزی تصمیم گیرندگان و این واقعیت که طی دو دهه گذشته برای بسیاری از افراد امکان کسب سود شگفت انگیز از بیت کوین فراهم شده است، مانند اینکه بیت کوین یک یک ارز دیجیتال نوظهور تلگرام که هنوز در مراحل اولیه کار خود قرار دارد، پیشرفت یا کاهش آن به فعالیت کاربران و تصمیم گیرندگان این برنامه بستگی دارد.

بر اساس پیش بینی کارشناسان ارزهای دیجیتال، به نظر می رسد شبکه تن به عنوان رقیبی جدید در مقابل شبکه های بلاک چین قدیمی و قابل اعتمادتر، سعی دارد از ظرفیت کاربران شبکه اجتماعی خود یعنی تلگرام برای رشد و یادگیری استفاده کند. تا حد امکان در واقع از یک طرف بینندگان بیشتری به سمت این شبکه اجتماعی هجوم می آورند و زنگ خطر در سایر شبکه های اجتماعی جهانی از جمله واتس اپ و … به صدا در خواهد آمد. از سوی دیگر، با این نرخ رشد که در مورد توکن NOT مشاهده می‌شود، رقیب جدیدی برای سایر ارزهای دیجیتال معتبر پیدا می‌شود و مهم‌تر از آن، وضعیت شبکه TON در مقایسه با سایر شبکه‌های بلاک چین جالب خواهد بود.

ورود مخاطبان به بازار مجازی همستر کمبت، با تعداد بسیار بالا بی سابقه بوده و حتی تعداد کاربران این بازی بیش از تعداد واکسیناسیون کرونا در یک دوره ۱۰ روزه است، به طوری که اکنون ۸۰ درصد کشورهای جهان درگیر چنین بازی هستند. .

یک شرکت جدید با ۱۰۰ میلیون بیننده

امیربیات کارشناس حوزه ارزهای دیجیتال و عضو انجمن بلاک چین در گفتگو با “بازار” وی گفت: همستر کامبت یک شرکت جدید است که برای عموم مردم طراحی شده است که با جذب ۴۰ میلیون کاربر از نات کوین پیشی گرفته و اکنون از آن پیشی گرفته است و با روند کلی ورود به بازار ارزهای دیجیتال به بیش از ۱۰۰ میلیون نفر تعداد کاربران افزایش یافته است. ” . فردی رسیده است تعداد افرادی که وارد این بازار مجازی می شوند بی سابقه است و حتی تعداد کاربران همستر کامبت از تعداد واکسیناسیون های کرونا در مدت ۱۰ روز پیشی گرفته است به طوری که هم اکنون ۸۰ درصد کشورهای جهان درگیر چنین واکسیناسیونی هستند. یک بازی.

بازی درآمدزایی که یکی از هنرهای خاص تلگرام محسوب می شود و تکنیک آن به این صورت است که با یک بازی ساده و جذاب و کلیک های پی در پی چکش روی صفحه موبایل، هرکسی فارغ از سطح و سواد می تواند وارد چنین بازاری شود. آن هم بدون آگاهی از آنجایی که فرآیند NatCoin در حال حاضر تکمیل و استخراج شده است، افراد زیادی با استخراج توکن از این بازی امتیاز و ارز مجازی دریافت کرده‌اند و ۴۰ میلیون کاربر نات‌کوین باعث شده تا برنامه‌ریزان این ارز دیجیتال نوظهور احساس مثبتی نسبت به اجرای ایده‌های خود داشته باشند. وجود این ۴۰ میلیون نفر را سرمایه و پشتوانه خود بدانند.

زمانی که چنین پروژه ای پیشرفت می کند، یک توکن ارائه می شود و نیازی به صدور پول از مدیران این بازار نیست، اما با توسعه این پروژه، خریداران دارایی هایی را که مدیران به بازار عرضه می کنند با حمایت بازار خریداری می کنند. مخاطب و فرآیند معامله در قالب عرضه و تقاضا و در قالب حراج صورت می گیرد

حراج ارزهای دیجیتال که منجر به سود می شود

وی در پاسخ به اینکه چگونه و از کجا پول توسط اپراتورهای اینگونه اپلیکیشن ها یا بازی های تلگرامی بین مخاطبان توزیع می شود؟ وی گفت: هم NatCoin و هم Hamster Kombat پروژه های مرتبط با تلگرام هستند، اپلیکیشن های هوشمند توسعه یافته که روی خود تلگرام کار می کنند و در قالب مینی اپلیکیشن ها هستند، از آن زمان چشم انداز این بازار مجازی برای چند صد میلیون نفر طراحی شده است. هنگام اجرای چنین پروژه ای، یک توکن ارائه می شود و نیازی به پرداخت هزینه آن از گردانندگان بازار نیست، بلکه با توسعه پروژه از خریداران دارایی هایی که اپراتورها با حمایت مخاطبان به بازار عرضه می کنند، پرداخت می شود. ، خرید انجام دهید و فرآیند را مدیریت کنید. معاملات به صورت عرضه و تقاضا و به صورت مزایده انجام می شود. البته با افزایش ارزش نات کوین، افراد زیادی به دلیل عدم اطمینان از ثبات چنین بازاری، آن را فروختند، اما افراد واجد شرایط، باهوش و با تجربه چنین کاری انجام نداده و همچنان منتظر سود بیشتر در بازار هستند. آینده.

با این حال، اگر برنامه قوی وجود نداشت، ۱۰۰ میلیون نفر درگیر چنین بازاری (همستر کامبت) نبودند. با این حال باید گفت که بنیانگذاران تن تیم بسیار باهوشی هستند که حتی فیسبوک دیرینه نیز پس از سال ها فعالیت نتوانست این کار را انجام دهد و در مدت زمان کوتاهی به این شکل ظاهر می شود، اما Techn توانسته به بازاری نفوذ کند. که با جذب میلیون ها بیننده سهم زیادی از بلاک چین را به خود اختصاص داده است.

از آنجایی که حمایت از این بازار به لطف میلیون ها بیننده قوی شده است، انتظار می رود در آینده بتوان به این بازار ارزهای دیجیتال بیشتر اعتماد کرد زیرا گردانندگان چنین بازاری به این زودی ها از بازار خارج نخواهند شد.

فعالان بازار ارزهای دیجیتال مجازی باید تخصص لازم را داشته باشند

به گفته بیات، افراد باید یاد بگیرند که در هنگام ورود به چنین بازی هایی چه کار کنند و با مطالعه تخصص های به روز لازم را کسب کنند، زیرا این اپلیکیشن اکنون در ابتدای کار است و کار با آن بسیار آسان است. برکت میلیون ها بیننده حمایت از این بازار را تقویت کرده است، بنابراین اعتقاد بر این است که می توان در آینده به این بازار ارزهای دیجیتال اعتماد بیشتری کرد، زیرا گردانندگان چنین بازاری برای خروج زودهنگام از بازار نیامده اند، یک پروژه بزرگ. اما می‌توان آن را جدی تلقی کرد. مخاطبان باید راه‌های جدیدی را برای کار خوب با آن بیاموزند، زیرا در آینده نزدیک دستورالعمل‌های جدیدی بدون شک تعریف می‌شوند تا کاربران بتوانند با جمع‌آوری توکن‌ها معامله کنند.

بر اساس این گزارش، نظرات متفاوتی از سوی کارشناسان درباره این بازار نوظهور ارزهای مجازی وجود دارد و سوء استفاده و کلاهبرداری از طریق فیشینگ و هک یکی از دلایل آن ذکر شده است. افرادی که اطلاعات کافی در مورد دسترسی یا قمار ندارند بدون اینکه بدانند در فضای مجازی گرفتار ماهیگیران و سارقان می شوند. با این وجود، افراد شرکت کننده در این بازی ها باید مراقب اطلاعات و حساب های خود باشند. البته برخی هم می گویند؛ نباید زیاد به آن اعتماد کرد، اما اکثر کارشناسان معتقدند که فناوری بلاک چین می تواند حتی در آینده جایگزین پول شود. بازی Hamster Combat به کاربران اجازه می دهد تا توکن های درون بازی را کسب کنند. با این حال، این توکن ها در حال حاضر فقط برای ارتقاء درون بازی یا سرمایه گذاری در بازی استفاده می شوند و قابل فروش نیستند. اما اعلام شده است که توکن های بازی در آینده نزدیک توزیع و ایردراپ اجرا می شود که ممکن است به معنای قابل معامله شدن توکن ها باشد و پس از توزیع توکن ها، امکان معامله در صرافی ها وجود داشته باشد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا