ترندهای روز

درباره عاشقانه ستاره‌های زن مشهور با مردان کاملا معمولی!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مهسا شفیعی: احتمالاً زمانی که رابطه نامزدی سلنا گومز و بنی بلانکو علنی شد، توجه مردم و افکار عمومی و مهمتر از آن کاربران فعال شبکه های اجتماعی به این موضوع جلب شد. البته منظور ما از این موضوع رابطه سلبریتی های زن موفق و خوش تیپ با مردانی است که ظاهرشان حداقل با معیارهای همیشگی آنها با همان سلبریتی ها همخوانی ندارد. چندی پیش اگر دختری به سراغ مردی می رفت که از نظر ظاهری از او پایین تر بود، بلافاصله همه درباره پول و آهن پرستی می خواندند، اما حالا که این زنان ثروتمند، مشهور و موفق هستند، ماجرا چیست؟

درباره عاشقانه ستاره های زن معروف با مردان کاملا معمولی!

کسانی از شما که قلب پاک تری دارید، احتمالا فکر می کنید چه خوب است که زنان موفق به جای توجه بیش از حد به ظاهر، به سراغ معیارهای دیگری مانند شخصیت و درک می روند و گروه دیگری از شما که فراز و نشیب های زندگی را دیده اید. باید به شما گوش کند مدیون این حرف ها نیست و مطمئن هستید کاسه زیر نیم کاسه است. در هر صورت به بهانه ارتباط برخی از جذاب ترین سلبریتی های جوان و زن با مردانی که با جثه خودشان جذاب نیستند، به سراغ سلبریتی های زنی رفتیم که در چنین شرایطی بوده یا هستند و می رویم. تا برخی از آنها را با هم مرور کنیم.

نکته مهم: از نظر نویسنده و بهترین ها، همه افراد روی کره زمین از نظر ظاهری زیبا هستند و قضاوت در مورد یک فرد بر اساس قد، وزن و سایر معیارهای ظاهری غیراخلاقی است، اما در عین حال نمی توان نظر را نادیده گرفت. کاربران شبکه های اجتماعی در رابطه با ظاهر افراد این مقاله بر اساس نظر عموم مردم در مورد کلماتی مانند زشت و زیبا نوشته شده است و جدا از آن به نظر ما همه افراد این مقاله در نوع خود زیبا هستند.

سلنا گومز و بنی بلانکو; رابطه ای که صدای خیلی ها را بلند کرد

احتمالاً بسیاری از شما با دیدن تیتر این دو نفر را به یاد می آورید. سلنا گومز ۳۲ ساله که به عنوان خواننده و ترانه سرا و همچنین بازیگر و سرمایه گذار حرفه ای موفق دارد، با انتشار عمومی نامزدی خود با بنی بلانکو طرفداران خود را شگفت زده کرد. البته بنی بلانکو جدا از ظاهر و سلیقه عجیبش در پوشش، فرد ناشناخته ای در بازار موسیقی آمریکا نبود و شاید خیلی ها وزن بنی بلانکو در بازار موسیقی آمریکا را بیشتر از کاندیدای معروفش بدانند.

درباره عاشقانه ستاره های زن معروف با مردان کاملا معمولی!درباره عاشقانه ستاره های زن معروف با مردان کاملا معمولی!

بنجامین جوزف لوین معروف به بنی بلانکو تهیه کننده، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی مشهور در آمریکا است و ۴ سال از سلنا بزرگتر است. بنی هم به عنوان تهیه کننده و هم به عنوان ترانه سرا با ستاره های مشهور پاپ مانند اد شیران، کیتی پری، ریحانا، بریتنی و مارون فایو همکاری داشته است. ثروت فعلی بنی ۵۰ میلیون دلار است که با ثروت ۸۰۰ میلیون دلاری نامزد جذابش فاصله زیادی دارد.

تیلور سویفت و تراویس کلس؛ رابطه هنر و ورزش

تیلور سوئیفت که سابقه طولانی در این داستان با پایان های تلخ دارد، این بار سراغ یکی از ورزشکاران مشهور آمریکا یعنی تراویس کلسی ۳۴ ساله رفت. تراویس که بازیکن تیم کانزاس در لیگ برتر فوتبال آمریکاست، پیش از این سه بار به عنوان برتر این ورزش در آمریکا یعنی سوپربول رسیده است. تراویس در پادکستی به میزبانی ویل کمپتون فاش کرد که در یکی از کنسرت های تیلور سعی کرده شماره تیلور را بدست آورد، اما موفق نشد.

درباره عاشقانه ستاره های زن معروف با مردان کاملا معمولی!درباره عاشقانه ستاره های زن معروف با مردان کاملا معمولی!

تراویس کلسی که تا قبل از رابطه اش با تیلور ورزشکار ناشناخته ای نبود، حالا به خاطر هواداران فوق العاده وفادار تیلور و البته حضور این خواننده در استادیوم ورزشی اش به معروف ترین ورزشکار آمریکا تبدیل شده است. البته تراویس را ورزشکار زشت و زشتی نمی دانند، اما شاید جذابیت و زرق و برق زیاد تیلور باعث شده است که بسیاری از افراد این زوج را از نظر ظاهری مناسب ندانند. دارایی خالص تراویس کلسی حدود ۹۰ میلیون دلار است و دارایی خالص برنده ۱۴ جایزه گرمی نامزدش ۱.۳ میلیارد دلار تخمین زده می شود.

آریانا گرانده و اتان اسلیتر; یک رابطه نامتعادل

رابطه آریانا گرانده و اتان اسلیتر در کنار سلنا و بنی بلانکو یکی از مواردی بود که صدای خیلی ها را در فضای مجازی بلند کرد و بسیاری از طرفداران آریانا نیز به این موضوع اعتراض کردند. اتان ساموئل اسلیتر ۳۲ ساله است و اگرچه به عنوان بازیگر، نوازنده، خواننده و نویسنده فعال است، اما بسیاری او را با بازی در فیلم موزیکال باب اسفنجی ۲۰۱۸ می شناسند.

درباره عاشقانه ستاره های زن معروف با مردان کاملا معمولی!

اتان به عنوان نوازنده در سبک هایی مانند ایندی راک و فولک فعال است و همین سال گذشته بود که پس از ۵ سال زندگی مشترک از همسر سابقش لیلی جی جدا شد. البته اتان اسلیتر و لیلی جی از این ازدواج صاحب فرزندی شدند که اکنون ۱۸ ماهه است. جالب است بدانید که دارایی اتان اسلیتر حدود ۳ میلیون دلار و دارایی آریانا حدود ۲۴۰ میلیون دلار است. وقتی به این همه اطلاعات در کنار تصاویر اتان و آریانا نگاه می کنیم، چاره ای نداریم جز اینکه اتان را فردی خوش شانس بدانیم.

لانا دلری و جرمی دوفرین؛ خواننده زیبا و راهنمای تور تمساح!

اگر بتوانید برای موارد دیگر در این مقاله دلایلی بیاورید، مطمئناً این یکی شما را گیج می کند و جز اینکه عشق کور است نمی توانید آن را توضیح دهید. لانا دلری را احتمالا می شناسید. خواننده ۳۹ ساله و مشهوری که تقریباً تمام جوایز مربوط به موسیقی را در کارنامه کاری خود دارد و در چند وقت اخیر شایعه رابطه او با یک راهنمای تور، دل هوادارانش را به خون انداخته است.

درباره عاشقانه ستاره های زن معروف با مردان کاملا معمولی!درباره عاشقانه ستاره های زن معروف با مردان کاملا معمولی!

البته جرمی دوفرین یک فرد معمولی است و اطلاعات زیادی در مورد او وجود ندارد. جرمی یک کاپیتان قایق در لوئیزیانا است و ظاهراً از طریق کارش با لانا آشنا شده است. اگر از طرفداران لانا دلری هستید، باید بگویم که جرمی نه تنها حداقل ۱۰ سال از لانا بزرگتر است، بلکه از ازدواج قبلی خود سه فرزند نیز دارد. کار اصلی جرمی بردن گردشگران با قایق در باتلاق ها و رودخانه های لوئیزیانا است و گردشگران مشغول تماشای پرندگان و حیوانات مختلف به ویژه تمساح هستند. دارایی خالص جرمی ناشناخته است و احتمالاً کمتر از ۱ میلیون دلار است و دارایی خالص لانا ۳۰ میلیون دلار تخمین زده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا