ورزشی

درباره قرارداد مربی بدنساز دروغ گفتند/ ویدئو

جواد نکونام عصر امروز شنبه پس از تمرین این تیم درباره اتفاقات و حواشی تیمش گفت: امسال سعی کردم سکوت کنم و با عملکرد و کارم بتوانیم روی بازی ها تمرکز کنیم اما سکوت من باعث شد تا هواداران بیشترین ضربه را بخورند. . برای خوردن دیدم اگر نخواهم حرف بزنم به استقلال و هوادارانش خیانت کرده ام.

وی ادامه داد: چیزی که بسیار مهم است و هواداران باید بدانند این است که من با هیچکس به خاطر منافع استقلال معامله نمی کنم. سال گذشته مقابل کسانی که می خواستند به استقلال آسیب بزنند ایستادم. من هنوز عواقب آن موضع را می بینم. هر چند مهم نیست و من در فوتبال کار درستی انجام می دهم.

جواد نکونام در ادامه خاطرنشان کرد: این تیم تمرینات خود را با چهار بازیکن آغاز کرده است. تیم ما هرگز کامل نبوده است. من می گویم ۱۵ روز طول می کشد تا بازیکن خارجی را بگیریم. تا دو ساعت قبل از بازی بلانکو را نداشتیم. برو ببین الان چند بازیکن داریم. آنها هیچ بازیکنی نگرفتند.

وی ادامه داد: کاکوتا و اندوی که دیر به تیم اضافه شدند برای رسیدن به شرایط بازی نیاز به چند هفته تمرین دارند. من به خاطر احترام به باشگاه سکوت کردم اما آنها خیلی از من سوء استفاده کردند. آنها دوست دارند هر کسی را به عنوان مربی بیاورند. ولی بهتره زنگ بزنی بگی آقای نکونام خسته نباشی. مدت هاست که آقای سامی را ندیده ایم. البته امروز عکسش را دیدیم که بچه ها فکر می کردند فتوشاپی است اما گفتیم واقعی است.

نکونام با انتقاد از رفتار مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: او طوری رفتار می کند که انگار مدیون من است. فوتبال اصلا اینطور نیست. من با برد و باخت جلو و عقب نمی روم. من بسیاری از این نتایج را دیده ام. ایشان موبایلش را خاموش کرده و جواب نمی دهد. رهبر تیم نمی داند کجا هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره فهرست آسیایی این تیم گفت: به نظر می رسد مشکل داریم که این مسائل در بین آنها وجود ندارد.

نکونام در مورد احتمال جانشینی خود در استقلال گفت: من اصلا در مورد این مسائل صحبت نمی کنم و فقط درباره استقلال و هوادارانش صحبت می کنم.

جواد نکونام در ادامه سخنان خود به اظهارات آتیلا حجازی اشاره کرد و گفت: او علیه من صحبت کرد. به صراحت می گویم پارسال گفتم بیاید. با وجود اینکه روی سکو بود، ۱۰ هفته با ما بود. خود آقای سمیعی در دیدار با نساجی گفت که به جلسه هماهنگی نرود. امسال موفق به گرفتن مجوز نشد و من آقای اعلمی را معرفی کردم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: داود حق دوست اطلاعات کذب داد. آنها از سکوت من در مورد چند موضوع سوء استفاده کردند. مهدی هاشمی از اقوام بزرگ من است و ما نسبت فامیلی داریم. آقای سامی با مهدی دست ندادی و سر مبلغی توافق نکردی؟ بعد دوباره ناپدید شدی و بعد یکی را فرستادی که جلوی هاشمی نسب بنشیند که اسمش را نمی دانست و خواسته بود قرارداد را تنظیم کند، اسمت چیست؟

وی ادامه داد: شما او را به قصد بی احترامی فرستادید یا شخصی را فرستادید که کاری انجام ندهد. بعد مهدی هاشمی آمد و علیه من صحبت کرد. فرشید سمیعی این کارها را کرد اما علیه من حرف زدند.

نکونام درباره قرارداد مهرداد محمدی گفت: این بازیکن دو روز است که سر تمرین نیامده است. چرا قرارداد ثبت نشده است؟ به مربی بدنساز هم گفته اند نیمی از مبلغ سال گذشته را پرداخت می کنیم. اما او می رود و در رسانه ها دروغ می گوید. با مربی ای که ۱۶ سال در لالیگا کار کرده اینگونه رفتار می کنند. بگذار حرف بزنند و بگویند هرچه می گویم دروغ است.

وی افزود: سامی می داند چگونه ما را به تاخیر بیندازد. در مورد بازیکن معرفی شده از سوی هلدینگ اجازه بازی در استقلال را نمی دهم. باشگاه باید در این مورد صحبت کند. آنها از سکوت من سوء استفاده کردند، اما اینطور نیست. من خط قرمز خودم را دارم. من به آنها اجازه نمی دهم بازیکنانم یا خودم را تایید کنند. اگر این اتفاق بیفتد، آخرین روز مربیگری من خواهد بود. زمان این بازی ها در فوتبال تمام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخلاف پارسال قول قهرمانی دادی، گفت: من با چهار بازیکن شروع کردم اما می دانستم این تیم می تواند قهرمان شود اما حالا می گویم تیمی برای ما درست کرده اند که تیمی است که شرایطش را داشته باشد. جو خوب نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدارهای پیش روی این تیم در لیگ نخبگان آسیا گفت: آقایان بیایند جواب بدهند. بازیکنان از رفتار مدیریت و هلدینگ عصبانی هستند. آیا مدیریت فوتبال در فضای مجازی امکان پذیر است؟ آنها فقط در این فضا کار می کنند. آقای سمیعی بیاید و به مردم بگوید چرا بلانکو ثبت نام نکرده است. اما اولین کسانی بودند که قرارداد بازیکن بی کیفیت خود را ثبت کردند.

وی ادامه داد: یاماگا بازیکن بسیار خوب و یک جنتلمن واقعی است اما بعد از آن اتفاق کیفیت لازم را نداشت و نتوانستم او را نگه دارم. با این حال حاضرم بازیکن خارجی به نظر هلدینگ برود و یاماگا بیاید. حرف ها و صحبت های زیادی هست که نگفته ولی از این به بعد همه را خواهم گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا