ورزشی

درخشش طارمی در اولین تمرین اینتر/ نظر اینزاگی جلب شد/ شانس بازی در ترکیب اصلی برای مهاجم ایرانی

اولین تمرین مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با تیم اینتر مورد توجه سرمربی ایتالیایی این تیم قرار گرفته است.

مهدی طارمی که روز گذشته (شنبه) با امضای قراردادی ۳ ساله رسماً به عنوان بازیکن جدید اینتر معرفی شد، بلافاصله در اولین تمرین تدارکاتی این تیم حاضر شد و در این تمرین توانست نظر سرمربی ایتالیایی را به خود جلب کند. نراتزوری آهسته. تدریجی

روزنامه ایتالیایی «گازتا دلو اسپورت» در این رابطه گزارش داد; طارمی در اولین جلسه تمرینی خود با اینتر موفق به گلزنی شد. او در تمرین روز گذشته در بهترین حالت خود بود و همانطور که سیمونه اینزاگی امیدوار بود آماده بود. مدیران باشگاه اینتر این مهاجم ایرانی را گرفتند تا او همیشه در دسترس باشد و مالکان باشگاه وقتی او را به تیم فرا می خواند پشیمان نمی شود.

این رسانه ایتالیایی از طارمی به عنوان یکی از بازیکنانی که می تواند کار خود را در اینتر آغاز کند، یاد کرده است. این گزارش ادامه می دهد: طارمی که در چهار فصل حضورش در پورتو ۹۱ گل به ثمر رساند که ۱۰ گل آن در لیگ قهرمانان اروپا بود، زمستان سال گذشته در تقابل اینتر و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا با عطش گلزنی اش. انعطافی که او نشان داد باعث شد همه از اینزاگی گرفته تا ماروتا و آوسیلیو با او موافقت کنند و در نهایت این انتقال دیروز با امضای قراردادی سه ساله با دستمزد سه میلیون یورو در هر فصل رسمی شد.

در پایان این گزارش خاطرنشان می شود: با توجه به حضور لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام در رقابت های کوپا آمریکا و یورو ۲۰۲۴ ۲۰۲۴ و حضور دیرهنگام آنها در پیش فصل به اینتر، احتمالا طارمی مرجع حمله اینتر خواهد بود. در شروع فصل جدید، اینتر می تواند از سه مهاجمی که قادر به زدن بیش از ۱۰ گل در طول فصل هستند، لذت ببرد. به ترتیب ۱۳ و ۱۱ گل در سری آ در فصل ۰۵-۲۰۰۴.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا