فرهنگ و هنر

درخواست تعریف خط اعتباری یا واریز حداقل ۵۰ همت برای حمایت از بازار سهام

مدیر نظارت بر بورس سازمان بورس و اوراق بهادار به «سنا» اعلام کرد:

مدیر نظارت بر بورس سازمان بورس و اوراق بهادار از ارسال نامه ای مبنی بر درخواست تعریف خط اعتباری یا سپرده حداقل ۵۰ همت برای حمایت از بازار سرمایه خبر داد و گفت: سازمان بورس پیشنهاداتی را برای حمایت از بازار سرمایه ارسال کرد. بازار در مکاتبه با وزیر امور اقتصادی و دارایی. و پیگیری اجرا و عملیاتی شدن پیشنهادات مذکور.


افق میهنی –

کادر معصومی خانقاه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، گفت: با توجه به شرایط هیجانی بازار سهام متاثر از احتمال وقوع حوادث منطقه ای، سازمان بورس در مکاتبه ای با … وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رئیس شورای عالی بورس و اوراق بهادار پیشنهادهایی را برای حمایت از بورس ارسال و اجرا و اجرای پیشنهادات مذکور را پیگیری کرد.

به گفته معصومی، این نامه و پیشنهادات مندرج در آن با هدف برآورد نیاز بازار سرمایه به اقدامات حمایتی و تشریح کمی و کیفی این اقدامات در هر یک از سناریوهای احتمالی و همچنین تنویر اذهان تدوین و ارسال شده است. مسئولان ذیربط در خصوص مسائل تاثیرگذار بر بازار سرمایه. .

وی مهمترین درخواست سازمان بورس و اوراق بهادار را واریز وجه یا تعریف خط اعتباری حداقل ۵۰ سجاف برای بازار سرمایه اعلام کرد و گفت: در این نامه از تمامی مسئولان، نهادها و سازمان های مرتبط درخواست همکاری کرده ایم. این تصمیم.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا