ترندهای روز

درخواست طلاق از شوهر به خاطر استفاده از فضای مجازی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

زن جوان وقتی مقابل قاضی دادگاه خانواده حاضر شد، درباره دلیل درخواستش گفت: دو سال پیش با فرباد به صورت آنلاین آشنا شدم. فربد در اینستاگرام به من پیشنهاد دوستی داد. من اول قبول نکردم ولی فربد خیلی پیگیر بود و بالاخره باهاش ​​قرار گذاشتم. بعد از آن عاشق او شدم و تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم، اما از زمانی که زندگی مشترک ما شروع شد، متوجه شدم که اشتباه می کنم. فربد از فضای مجازی دست بر نمی دارد. از صبح تا شب آنلاین است. این گوشی حتی اواخر شب هم در دسترس است. هر شب که از سر کار می آید گوشی اش را برمی دارد و حتی تا دیر وقت با من حرف نمی زند. همیشه آنلاین است. او در تمامی شبکه های مجازی فعال است. هر چه به او می گویم از این فضای مجازی دست بردار، فایده ای ندارد. من شروع به شک کردم، زیرا او با من آنلاین ملاقات کرد و اصرار داشت که با من آشنا شود، فکر می کنم او ممکن است دوباره چنین کاری را انجام دهد. هر کاری می کنم جلوی این فضای مجازی را نمی گیرد. نمی دانستم چگونه با این مشکل برخورد کنم. هر چقدر با خودم کلنجار رفتم هیچ فایده ای ندیدم. نمی توانم شوهرم را مدام در فضای مجازی ببینم و چیزی نگویم. اگر او مرا دوست داشت برای من کوتاه می آمد و به زندگی ما می رسید. به همین دلیل بود که دیگر طاقت نیاوردم و آخرین باری که بر سر این موضوع جنجال بزرگی به راه افتاد. در حدی که فربد پیشنهاد جدایی داد و من قبول کردم. من دیگر نمی خواهم با این مرد خودخواه زندگی کنم. مردی که فضای مجازی برایش مهمتر از من و زندگی مشترکمان است.

شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی این زن بی دلیل نسبت به این موضوع حساسیت نشان می دهد. او همیشه در فضای مجازی است. حتی در فضای مجازی هم با من آشنا شد. پس باید بگویم از فضای مجازی دوری کنید اما به حریم خصوصی او احترام می گذارم. به همین دلیل از او انتظار دارم همین کار را بکند. من هم مثل همه افراد دیگر از فضای مجازی استفاده می کنم و وقتی بیکار می شوم در آنجا گشت و گذار می کنم، صفحات مختلف را می بینم و سرم را گرم می کنم، اما همسرم می خواهد تنها سرگرمی را از من بگیرد، زیرا از من خوشش نمی آید و به من شک می کند من خیلی ناراحتم که او به من شک دارد. به همین دلیل من نمی خواهم به او گوش کنم. من هیچ کار اشتباهی در اینترنت انجام نمی دهم. این را خودش می داند. فقط چون روی این موضوع حساس شده، می خواهد با من لجبازی کند. من دیگر طاقت این رفتار کودکانه را ندارم و تصمیم گرفتم برای همیشه از این زن جدا شوم.

در نهایت قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند اما با مشاهده اصرار آنها، رسیدگی به پرونده را به جلسه بعدی موکول کرد و از زوج خواست تا با مشاور خانواده مشورت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا