ترندهای روز

درخواست طلاق بعد از 2 سال بی‌اعتنایی شوهر

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

چند سال با همسرت زندگی کردی؟

ما نزدیک به ۱۰ سال ازدواج کردیم.

گفتی دو سال است که همسرت را رها کرده ای. چرا؟

من ۲ سال است که به ایران برگشته ام و شوهرم در این دو سال حتی به من زنگ نزده است. شوهری که به این راحتی از کنارم گذشت قطعا به من علاقه ای ندارد و جدایی بهترین چیز است.

* چرا به ایران برگشتی؟

واقعیت این است که در خارج از کشور مرفه بودم، اما خوشحال نبودم. من از کاری که شوهرم در آنجا انجام می داد راضی نبودم و زندگی ام به هم ریخته بود.

شوهرت چیکار میکرد؟

او طرز فکری داشت که برای من قابل قبول نبود. وقتی ازدواج کردیم خودم را برای هر سختی آماده کرده بودم، اما واقعا برایم قابل قبول نبود که سبک زندگی شوهرم طوری باشد که دست زن و زندگی نباشد.

شغل شوهرت چیه؟

شوهرم در ایران پزشکی خواند و پس از انجام تعهد با هم به کانادا رفتیم. قرار شد آنجا هم دوره ای بگذرانند. من هم پرستار بودم، دوره ای را با هم گذراندیم، اما بعد به ایران آمدم.

وقتی تو ناراحت بودی چیکار میکرد؟

شوهرم راحت تر بود او مرا یک آدم خشک می داند. در حالی که من واقعا اینطور نیستم. ما برای عشق ازدواج کردیم من به او اعتماد دارم و می دانم که او به من خیانت نمی کند اما رفتار او با دیگران را دوست ندارم.

فکر می کنید شوهرتان از این جدایی راضی است؟

اگر راضی نبود در این مدت تماس می گرفت. حتی یک تماس هم دریافت نکرده است. وقتی اعلام کردم می خواهم طلاق بگیرم باز هم جواب نداد! این رابطه تمام شده است.

*بچه دارید؟

نه شوهرم گفت بچه دار شدن اشتباهه! ما بچه دار نشدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا