ترندهای روز

درخواست عجیب از پزشکیان برای پست دادن به جلیلی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

عطاالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات در اعتماد نوشت: دیدار سعید جلیلی با پزشکان در دفتر رئیس جمهور منتخب اقدام شایسته ای بود. این پیام روشنی برای هواداران او بود که اکنون فرصت دوستی و همراهی است. اما چند ساعت بعد سخنان جلیلی در جمع اعضای ستادش مبنی بر اینکه دولت سایه با قدرت بیشتری به فعالیت خود ادامه می دهد، این پیام را القا کرد که سعید جلیلی برای چهار سال دیگر نامزد ریاست جمهوری است و او افق میهن خود را آغاز کرد. کمپین از همان جلسه که حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دوباره گفت زنبیل!

درخواست عجیب پزشکان برای ارسال پست به جلیلی

من فکر می کنم افق میهنات ۸۸ برای همه یک باخت تاریخی و ویرانگر بود. هنوز نشانه هایی از تخریب وجود دارد. اکنون افق میهنات ۱۴۰۳ پس از پانزده سال یک پیروزی جهانی است. آن زخم چرکین با افق میهنات باشکوه و آرای محفوظ التیام یافت. مسعود مزیکیان با سخنانی بیش از حد صریح گفت: اگر برنامه ریزی رهبری نبود، معلوم نبود اسم من از صندوق بیرون بیاید! آیا صریح تر از این می توان گفت؟

ما با گروهی روبرو هستیم که خود را برتر از قانون و ملت می دانند. اساساً ملت حقوقی ندارد. او افق میهنات را به هر جهتی تفسیر می کند که عریضه خالی و سنگین نباشد. دخالت در افق میهنات و تغییر نتایج و رقم زدن حق و مشروع او است. در افق میهنات ۱۴۰۳ رهبری با ادبیات روشن و برنامه ریزی شایسته مهمترین نقش را ایفا کرد. وجدان جامعه از نتیجه رای قانع شد. چیزی که در سال ۲۰۰۸ غایب بود.

حال باید این فضای مثبت همدلی و همراهی را بسیار قدر دانست. آقای سعید جلیلی با نزدیک به ۱۴ میلیون رای بسیار مهم می تواند از سایه به خورشید بیاید و با همفکران خود حزب تشکیل دهد و یا مدیریت اجرایی تعریف شده ای از سوی رئیس سازمان نظام پزشکی به ایشان پیشنهاد شود تا ایشان می تواند برای اولین بار با تجربه یک مدیریت اجرایی خاص مواجه شود. او قطعا از ایده های تخیلی فاصله می گیرد و می فهمد که چقدر کره در نفس ما وجود دارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا