ترندهای روز

درخواست نوعروس برای طلاق به دلیل ترس از معتاد شدن شوهر

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

چند وقت است ازدواج کرده اید؟

ما یک سال و نیم پیش ازدواج کردیم.

* چرا به این زودی می خواهید طلاق بگیرید؟

به دلیل برخی خصوصیات شوهرم دیگر حاضر نیستم با او زندگی کنم.

آیا از قبل او را می شناختی؟

سر کار با هم آشنا شدیم. بعد از مدتی سینا از من خواستگاری کرد. او یک مدیر موفق است. او به من گفت که از من خوشش می آید چون آدم لجبازی هستم و خواستگاری کرد.

* خانواده هایتان از این ازدواج راضی بودند؟

زندگی خیلی سختی داشتم. پدرم اعتیاد بسیار شدیدی دارد. اعتیاد او به حدی است که گاهی خانه را ترک می کند و مدتی را ترک می کند. مادرم خیاطی می کند و من و خواهرم را با خیاطی بزرگ کرد. ما در یک زیرزمین زندگی می کردیم. با تلاش فراوان توانستم در یکی از بهترین دانشگاه های تهران تحصیل کنم و همزمان مشغول کار بودم. بعداً در یک شرکت مهندسی استخدام شدم، چون معدلم خیلی خوب بود. سینا یکی از مدیران ارشد آن شرکت است. او به من پیشنهاد ازدواج داد. من خیلی صادقانه شرایطم را به او گفتم و سینا پذیرفت. بعد از ازدواج متوجه شدم که او هم خصوصیات پدرم را دارد. من نمی خواهم مثل مادرم بدبخت باشم. من ترجیح می دهم مجرد بمانم.

ویژگی سینا چیست؟

سینا مشروب می خورد، پدرم اول این کار را می کرد و بعد می گفت برای رهایی از افسردگی این کار را می کردم، اما کم کم به مواد مخدر معتاد شد و بعد ما بدبخت شدیم. سینا هم مشروب میخوره و میدونم آخرش چیه.

بعد از جدایی چیکار میکنی؟

مدتی است که کار جدیدی پیدا کرده ام و شرکتی را که با سینا کار می کردم ترک کرده ام. حقوقم خوبه با خواهر و مادرم پولمان را جمع کردیم و خانه خوبی را رهن کردیم. ترجیح می دهم با آنها زندگی کنم و پیشرفت کنم، نمی خواهم در چاه اعتیاد بیفتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا