ترندهای روز

درخواست هادی خامنه‌ای از پزشکیان در چینش کابینه

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

حجت الاسلام سید هادی خامنه ای شامگاه چهارشنبه در همایش افق میهناتی فعالان ستادی، حامیان و علاقه مندان از اقشار و اقوام مختلف از جمله زاگرس نشینان مسعود مزیکیان در تالار رودکی اظهار داشت: پیروزی دکتر مزیکیان در افق میهنات. در حالی اتفاق افتاد که جریان اصلاحات نیمی از نیروی انسانی آن را مصرف کرد. او برای حمایت از رئیس جمهور منتخب به وسط میدان آمد.

درخواست هادی خامنه ای از پزشکان در هیأت دولت

وی تاکید کرد: روند اصلاحات در حمایت از پزشکان مبتنی بر عقلانیت بود نه تخریب و جهل.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام با بیان اینکه با شعار و احساسات نمی توان جامعه را حفظ کرد، ابراز داشت: اکنون زمان کار فرهنگی است تا بتوانیم اصلاحات را زنده نگه داریم.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف سیاسی باید مسیر فرهنگی را طی کرد.

حجت الاسلام خامنه ای با اشاره به اینکه اصلاحات در استان اصفهان سرمایه های بزرگی دارد که باید از آن استفاده کرد، گفتند: انتظار داریم آقای دکتر مزکیان در کابینه خود نیروهای متخصص و عملی داشته باشد و از همه مهمتر راه را بلد است. و مقید به نظام مقدس است. جمهوری اسلامی ایران و رهبری باید از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فعالان جریان اصلاحات در استان اصفهان باید با موضوع تبیین به درستی برخورد کنند، ابراز داشت: جریان اصلاحات امروز باید تمام همت و تلاش خود را با مشارکت همه جریان ها و احزاب، نیروهای کارآمد و پاک به کار گیرد. استفاده شده. تا بتوانیم به سمت سبز اصفهان و ایرانی آباد حرکت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا