فناوری

دردسر یک شوخی در تلویزیون برای بیژن بنفشه‌خواه / آقای بازیگر مجبور به عذرخواهی شد

شب گذشته اولین قسمت از برنامه یلدای شبکه سه سیما با عنوان “یلدا” با اجرای ایمان غلازی و یوسف تیموری پخش شد.

به گزارش تسنیم، در بخشی از این برنامه از سروش جمشیدی و بیژن بنف خواه دعوت شده بود و ایمان شیاسی به عنوان مجری برنامه از بنف خواه خواست جوک بی مزه ای بگوید.

شب گذشته اولین قسمت از برنامه یلدای شبکه سه سیما با عنوان “یلدا” با اجرای ایمان غلازی و یوسف تیموری پخش شد.

در بخشی از این برنامه سروش جمشیدی و بیژن بنف خواه دعوت شده بودند و ایمان شیاسی به عنوان مجری برنامه از بنف خواه خواست جوک بی مزه ای بگوید.

بنفشه خواه جوکری را با این مضمون توصیف کرد که آخرین جمله امیرکبیر این بود: «من می روم حموم».

این شوخی چند ساعتی است که در فضای مجازی دست به دست می چرخد ​​و با انتقاداتی به خصوص با عنوان ناراحتی هواداران امیرکبیر همراه شده است.

بیژن بنف خواه در گفت وگویی با اشاره به این نکته با بیان اینکه سوءتفاهم پیش آمده است. آیا کسی هست که امیرکبیر را دوست نداشته باشد و به او ارادت نداشته باشد، کارهای بزرگی برای ایران انجام داده اند و خدماتشان هرگز در تاریخ فراموش نخواهد شد و برای همیشه باقی خواهد ماند، اگر باعث ناراحتی شده ام عذرخواهی می کنم. این فقط یک شوخی بود.

او این درخواست را هم داشت: تحمل خود را در شوخی افزایش دهیم و طنز را در زمینه های مختلف قرار دهیم. ما هرگز به دنبال تمسخر و بی احترامی به طبقه، شخصیت، رویداد و شغل نبوده ایم و خوشحال کردن مردم برای ما مهمتر از هر چیز دیگری بوده و هست.

بیژن بنف خواه این روزها فصل دوم «نیسان آبی» را با نقشی متفاوت در شبکه نمایش خانگی دارد و همچنین قرار است با فیلم جدید سروش صحت به جشنواره فیلم فجر برود. وقتی داریوش کاردان با «جنگ ۳۹» وارد دنیای تصویر شد، همه پدر و عمویش را کم کم با «لبخند سوم»، «نوروز ۷۵»، «دزدهای مادربزرگ» و «ناگفتنی» در خانواده هنری بنفشه خواه شناختند. نام «بیژن» رایج شد. بیژن بنفشه خواه اگرچه نقش خوب و موثری در سینما نداشته است، اما او را یکی از معدود بازیگران کمدی ایران می دانند. البته او در سریال «محکومین» هم نقش جدی دارد و مانند برخی طنزپردازان دیگر نشان داد که این دست نقش ها هم موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا